Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه از اجرای رزمایش ضدعفونی مبارزه با کرونا در کل شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون تعداد ۱۱ هزار ماسک در سطح شهرستان پخش شده و ۱۲هزار ماسک نیز در دست تولید است که بعد از استریل در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سرهنگ غلام درویش متولی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور این رزمایش ضدعفونی در سطح کل شهرستان فیروزکوه با همکاری ادارات دیگر به صورت متمرکز برگزار شد تا این ویروس از بلوک به بلوک دیگر منتقل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ضدعفونی قبلاً در شهرستان انجام می‌شد اما به صورت بلوک بندی بود و امکان انتقال ویروس از بلوک پاک سازی نشده به بلوک پاکسازی شده وجود داشت اما در این رزمایش کلیه ظرفیت‌های شهرستان همه پای کار آمدند تا بتوانیم به صورت متمرکز کل شهرستان را ضدعفونی کنیم تا ویروس از بلوکی به بلوک دیگر منتقل نشود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه افزود: همچنین برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا در سطح روستاها نیز به صورت متمرکز ضدعفونی انجام شود.

سرهنگ درویش متولی خاطرنشان کرد: برنامه‌های دیگری را سپاه تدارک دیده است تا بتواند با هماهنگی بچه‌های بسیج در مبارزه با ویروس کرونا مشارکت داشته و در سطح کشور بتواند تأثیرگذار باشد.

وی عنوان داشت: قرارگاه امام رضا(ع) در شهرستان فیروزکوه در سپاه فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات متعددی در سطح شهرستان برگزار شده همچنین با ستاد ملی بسیج مبارزه با کرونا هماهنگی‌هایی انجام شده تا در سطح شهرستان برنامه‌های خوبی اجرا شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج فیروزکوه ابراز داشت: از جمله این اقدامات و برنامه‌های مهم اجرای طرح مطهری که با برپایی ایستگاه سلامت و تولید ماسک شاهد اثرات خوبی بودیم.

سرهنگ درویش متولی یادآور شد:تاکنون تعداد ۱۱ هزار ماسک در سطح شهرستان پخش شده و ۱۲هزار ماسک نیز در دست تولید است و بعد از استریل در اختیار مردم شهرستان فیروزکوه قرار می‌گیرد تا همه با هم بتوانیم در سطح شهرستان با ویروس کرونا مبارزه کنیم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش تولید فیروزکوه فرمانده سپاه سطح شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا شهرستان نیشابور گفت:: با توجه به فرونشست طبیعی زمین و به دنبال آن شکستگی خط اصلی شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرک بسیج، بلافاصله تعمیر و مرمت آن در دستور کار قرار گرفت.

سعید همت آبادی افزود: عملیات ترمیم و رفع شکستگی این خط اصلی به همت نیرو‌های عملیاتی و اجرایی تعمیرات و حوادث در مدت ٢ ساعت با توجه حجم بالای مشترکان این منطقه و جلوگیری از قطع آب برطرف شد.

وی افزود: خط اصلی ۵۰۰ آزبست شبکه توزیع شهرک بسیج به عنوان یکی از منابع اصلی تامین کننده  آب آشامیدنی بیش از ٢٠ هزار خانوار شهر نیشابور با بیش از ۶۰۰ میلیون ریال هزینه  برطرف شد.

دیگر خبرها

  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اجرای رزمایش واکسیناسیون دام در طرح شهید زاهدی در کازرون
  • دستگاه بلوک زنی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور