Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@14:35:43 GMT

کنسرت‌های «نوروزخانه» در لنز ایرانسل

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۵۲۲

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ایرانسل ، با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف تشویق مردم به ماندن در خانه برای قطع زنجیرۀ این بیماری، مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران از شب گذشته (جمعه ۸ فروردین) با صندلی های خالی اما با حضور شهروندان در محیط اینترنت و تماشای آنلاین کنسرت، به صورت زنده در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامۀ اعلام شده برای کنسرت‌های آنلاین «نوروزخانه»، امید حاجیلی، مهدی جهانی، روزبه بمانی، گروه استاد اسداللهی، رضا یزدانی، گروه رستاک، حمید عسکری، گروه گیل و آمارد (ناصر وحدتی)، مهدی یغمایی، گروه ژوانا (سعدالله نصیری)، حمید حامی، لیان بوشهر، سینا سرلک و اشوان (اشکان خدابنده‌لو) خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی‌ای هستند که به ترتیب از هشتم تا بیست و یکم فروردین ماه 1399، اجرای برنامه خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند هر شب رأس ساعت 21، این برنامه را به صورت زنده از طریق اپلیکیشن «لنز» با اینترنت نیم‌بهای ایرانسل تماشا کنند. اپلیکیشن و نسخۀ وب «لنز» از نشانی lenz.ir قابل دریافت و دسترسی است.

پیش از این نیز ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای تسهیل زندگی و آگاه‌سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شدۀ کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، دورکاری حداکثری کارکنان، بسترسازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه، ارائه ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به معلمان دلسوز و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران تلویزیون روابط عمومی ویروس کمک نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۱۲غرفه رایگان صنایع دستی به صنعتگران بابلی در ایام نوروز

ایسنا/مازندران رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابل با اشاره به برگزاری جشنواره «و اینک بهار» به مناسبت آغاز سال نو از سوی شهرداری بابل گفت: برای نخستین بار ۱۲ غرفه رایگان در اختیار صنعتگران بابلی قرار گرفت.

مهران فلاح در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با آغاز سال نو ۴۶۰ مورد بازدید از جایگاه سوخت، کمپ‌ها، نانوایی‌ها، مدارس واماکن گردشگری انجام شد.

وی با اشاره به این که ۱۵ مدرسه بابل، بندپی شرقی و بندپی غربی با ۱۰۸ اتاق به ظرفیت ۸۰۰ نفر پذیرای گردشگران بود یاد آور شد: تاکنون یک‌هزار نفر در این مدارس اسکان داده شدند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بابل از بازدید یک‌هزار و۲۰۰ نفر از  موزه گنجینه این شهرستان خبر داد.

فلاح خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار نفر در اماکن گردشگری، خانه مسافر، بومگردی وهتل‌ها اقامت داشتند و حدود ۵۰ هزار نفر غیر رسمی در بابل اسکان دارند که شامل واحدهایی است که از ما مجوز دریافت نکردند.

وی یادآور شد: در کمیته ستاد اسکان و خدمات سفر نوروزی هزار مورد بازرسی از اماکن عمومی داشتیم که ۱۰۸ مورد بازدید از اماکن بین راهی و ۸۳ مورد بازدید از اماکن بهداشتی بود که ۹ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

فلاح تصریح کرد: در کمیته تنظیم بازار که زیر نظر اداره صمت انجام شد ۵۵۰ مورد بازرسی صورت گرفت که ۲۴ مورد به عنوان متخلف معرفی و۵۵۰ مورد از سوی اداره صمت تذکر شفاهی گرفتند.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان بابل با قدردانی از اقدامات خوب شهرداری این شهرستان در برگزاری جشنواره «واینک بهار»  گفت: در راستای حمایت از تولیدکنندگان شهرداری بابل ۱۲ غرفه را در اختیار ۱۸ صنعتگر قرار داد.

این مسئول از برگزاری تور بابل‌گردی برای گردشگران از سوی شهرداری بابل خبرداد و تصریح کرد: این برنامه با استقبال گردشگران مواجه شد که برای روز آخر این تور درون شهری، سه اتوبوس دراختیار گردشگران قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرملین خواستار توجه بیشتر تلگرام به سوء استفاده گروه‌های تروریستی شد
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • انجام ۹۰۰ ویزیت رایگان در اردوی جهادی گروه حکمت
  • ارائه ۱۲غرفه رایگان صنایع دستی به صنعتگران بابلی در ایام نوروز
  • تور کنسرت‌های علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید
  • تورکنسرت علیرضا قربانی در تهران به پایان رسید / قدردانی از تمام اعضای گروه
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • بلیت موزه‌ها برای کدام گروه رایگان است؟
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده