Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شرایط فعلی بازار ابراز نگرانی کرد و گفت: نظارت‌ها تشدید و برخوردها آنی شود. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سید حشمت الله صمیمی دوست در نشست کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخورد قاطع با گران فروشان و اخلال گران در بازار در شرایط کرونایی استان خواست مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار پلمپ واحدهای صنفی گران فروش شد و افزود: در زمینه نظارت مستمر و بیشتر بر بازار چاره اندیشی و با گران فروشان و اخلال گران در بازار براساس مُر قانون برخورد شود.

صمیمی‌دوست خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری اتاق اصناف سراسر استان، تعزیرات حکومتی،  سازمان صمت، نیروهای انتظامی، امنیتی و  بسیج اصناف، بازرسان بهداشت  و بویژه دادستان مرکز استان و سایر مجموعه قوه قضائیه در سطح استان  در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل بازار از هیچ کوششی دریغ نکردند.

تأثیر کرونا بر بازار مرغ خراسان شمالی؛ مرغداران نیازمند حمایت سازمان‌های دولتی هستندگزارش ویدئویی تسنیم| تناقض در بازار خودرو / افزایش سرسام‌آور قیمت در بازار آزاد + فیلمنقش امریکا و روسیه در سقوط قیمت نفت/ پای سران جی-20 به بازار نفت باز می شود؟

وی با تاکید بر اینکه به صورت روزانه وضعیت بازار استان را به دستور استاندار استان رصد می‌کنیم، عنوان کرد: چند نرخی بودن برخی کالاها در بازار اصلا توجیه پذیر نیست و آن چیزی که مردم را عذاب می‌دهد چند نرخی بودن قیمت کالاهای مشابه در سطح بازار بوده که باید دستگاه‌های نظارتی قاطعانه با متخلفان برخورد کنند.

صمیمی از وفور کالاهای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود:  یکی از اقدامات اساسی دولت در چند سال اخیر ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در انبارهای استان و کشور به طور بی سابقه بوده است. 

وی تصریح کرد: در این شرایط سخت کرونایی خیلی‌ها به سهم خویش کمک کردند و بخش عظیمی از اصناف استان علی رغم مشکلات فراوان برای قطع زنجیره این ویروس منحوس کسبه خود را تعطیل کردند.

صمیمی‌دوست بیان کرد: حضور بازرسان و برخورد با متخلفین بازار باید برای مردم محسوس باشد و بازرسی‌ها و نظارت بر بازار باید از طریق صداوسیما و رسانه‌‌ها اطلاع رسانی شود و مردم باید احساس کنند که ناظرین در بازار حضور دارند و با هرگونه تخلفی برخورد می‌‌کنند.

انتهای پیام/544/ت

R41452/P/S6,69/CT11 واژه های کاربردی مرتبط بازار استانداری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار استانداری کهگیلویه و بویراحمد ویروس کرونا بازار ویروس کرونا کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح
  • تأمین زمین ۲۳۵۴ خانوار کهگیلویه و بویراحمدی در قالب طرح جوانی جمعیت