Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:59:45 GMT

عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری در سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۷۰۲

عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری در سال ۹۸

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش قصد داریم به عملکرد فدراسیون دوچرخه سواری در سال ۹۸ می‌پردازیم.

فدراسیون دوچرخه سواری متاسفانه سال خوبی را پشت سر نگذاشت و تمام شانس‌های کسب سهمیه المپیک را در ماده‌های سرعت، استقامت و کوهستان از دست. تنها یک سهمیه رنکینگی در استقامات دارد که هنوز در بالاتکلیفی به سر می‌برند که کدام ورزشکار باید آماده المپیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی سال‌ها اخیر ایران در دوچرخه سواری از سایر رقبای آسیایی خود جامانده است و هر بار فدراسیون دلیل آن را کمبود تجهیزات، گرانی و نبود پیست استاندار بیان شده است.

این روز‌ها چشم امید دوچرخه سواری تنها به ماده کوهستان آن هم در بخش بانوان است. فرانک پرتوآذر ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان توانست در رقابت‌های قهرمانی آسیا صاحب مدال برنز شود. او در حد فاصله ۲ هفته مدال برنز خود را در رقابت‌های دوچرخه‌سواری بین المللی ماراتن کوهستان در امارات تکرار کرد.

در بخش جاده سمیه یزدانی توانست برای اولین بار در تاریخ دوچرخه سواری ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا صاحب مدال برنز شود. او پس از درخشش توانست با یک تیم اسپانیایی قرارداد ببندند و لژیونر شود.

رکابزنان تریال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا درخشیدند و سپهر خمسه، محمد رحمتی و محمد امین صیدی مدال کسب کردند.
متاسفانه مدتی است که تیم ملی پیست در مسابقات بین المللی ناکام است و بدون هیچ مدالی از رقابت به ایران باز می‌گردند و در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم این تیم ناکام ماند.

البته در طول سال در بخش جاده رکابزنان از طرف باشگاه‌ها یا به صورت انفرادی با هزینه شخصی یا کمک فدراسیون به تور‌های مختلفی اعزام می‌شدند که در بین ورزشکاران اعزامی محمد گنج خانلو توانست مدال‌های رنگارنگی را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دوچرخه سواری دوچرخه سواری تیم ملی دوچرخه سواری رقابت های قهرمانی آسیا دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه عباسی عضو باشگاه دوچرخه‌سواری بی شاپور کازرون، عنوان قهرمانی مسابقات دوچرخه سواری کشوری را از آن خود کرد.

عباسی در رده سنی امید در این دوره از مسابقات توانست با کسب مدال طلا، عضو اصلی تیم ملی بزرگسالان بانوان کشور شود و در مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت در مالزی برگزار می‌شود، شرکت کند.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستانی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی، دوم اردیبهشت در پارک جنگلی چیتگر تهران برگزار شد.

کد خبر 6086612

دیگر خبرها

  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • دوچرخه سواران قزوینی در اردوی آسیایی
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی