Web Analytics Made Easy - Statcounter

صمیمی دوست در خصوص تمهیدات حوزه اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد جهت نظارت بر بازار، گفت: با گران فروشان و اخلال گران در بازار براساس مُر قانون برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید حشمت الله صمیمی دوست» امروز (۱۷ فروردین) در نشست کمیته اقتصادی ستاد مقابله با کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: از زحمات  تمامی اعضای ستاد از جمله  اتاق اصناف سراسر استان و بویژه مرکز استان که رسالت سختی در اجرای  سیاست های دولت تدیبر و امید داشتند و همچنین تعزیرات حکومتی، سازمان صمت، نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج اصناف، بازرسان بهداشت و بالاخص دادستان مرکز استان که همواره پشتیبانی لازم را از مجموعه تیم اقتصادی استان داشتند و سایر مجموعه قوه قضائیه در سطح استان که در راستای پیاده سازی طرح فاصله گذاری اجتماعی و کنترل بازار تلاش کردند تقدیر و تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه به صورت روزانه وضعیت بازار استان را به دستور استاندار استان رصد می کنیم، عنوان کرد: چند نرخی بودن برخی کالاها در بازار اصلا توجیه پذیر نیست.

 

وی تاکید کرد: آن چیزی که مردم را عذاب می دهد چند نرخی بودن قیمت کالاهای مشابه در سطح بازار است که لازم است دستگاه های نظارتی با قاطعیت با متخلفین برخورد کنند.

 

صمیمی از وفور کالاهای اساسی در بازار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: یکی از اقدامات اساسی دولت در طی چند سال اخیر ، ذخیره‌سازی کالاهای اساسی در انبارهای استان و کشور به طور بی سابقه بوده است.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این شرایط سخت کرونایی خیلی ها به سهم خویش کمک کردند و بخش عظیمی از اصناف استان علی رغم مشکلات فراوان جهت قطع زنجیره این ویروس منحوس کسبه خود را تعطیل کردند، اما متاسفانه تعداد اندکی از صنوف به خصوص کسانی که در این مدت باید نسبت به ارائه خدمت اقدام می کردند ولی در حق مصرف کنندگان اجحاف کرده که لازم است با این افراد برخورد قاطع شود.


صمیمی با تاکید بر اینکه حضور بازرسین و برخورد با متخلفین بازار باید برای مردم محسوس باشد، عنوان کرد: بازرسی‌ها و نظارت بر بازار باید از طریق صداوسیما و رسانه‌ ها اطلاع رسانی شود و مردم باید احساس کنند که ناظرین در بازار حضور دارند و با هرگونه تخلفی برخورد می‌ کنند.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تشدید بازرسی ها و برخورد آنی با متخلفان تاکید کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: گران فروشان کمیته اقتصادی ویروس کرونا بازار کرونا کهگیلویه و بویراحمد اقتصادی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد راضی جلالی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان اظهار کرد: پایانه‌های مرزی خوزستان برای مبادلات تجاری با کشورهای دیگر از ظرفیت‌های اقتصادی مهم کشور است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان ادامه داد: با این وجود، برخی از این پایانه‌ها با مشکلاتی روبه‌رو هستند و این مسائل بر امر صادرات و واردات و یا ترد مسافران اثر گذار است.

وی گفت: خوزستان در بحث کنترل بازار و میزان تورم کالاهای اساسی بعد از تهران رتبه دوم کشور را در سال گذشته کسب کرد.

راضی جلالی با اشاره به اقداماتی که برای تثبیت قیمت مرغ در استان انجام شده است، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و با همکاری دستگاه‌های مربوطه وضعیت جوجه‌ریزی و تأمین مرغ در بازار مدیریت شده است.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: خوزستان در بحث شکر یکی از تولید کنندگان عمده کشور است و در استان نباید در تأمین و قیمت این کالا چالشی ایجاد شود.

کد خبر 6086454

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • رسانه‌ها در ارتباط با مردم و فرهنگ‌سازی نقش مهمی دارند
  • برخورد قاطع با بازیکن هنجارشکن استقلال را پیگیری می‌کنیم/ اعتراض رسمی به رأی کمیته انضباطی
  • برخورد قاطع با قاچاقچیان چوب در بهشهر
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • بازار پرنده فروشان کابل