Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-25@17:55:06 GMT

جزئیات پروتکل بهداشتی مجلس برای برگزاری نشست علنی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۸۰۳

صراط:

​اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه که بعد از نشست هیأت رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز بنا بر این شد که استفاده از دستکش و ماسک برای همه نمایندگان به منظور حضور در جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه الزامی است و همه باید پیش از ورود به ساختمان مجلس ماسک و دستکش داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: هم چنین پیش از ورود نمایندگان به صحن تب آنها چک می‌شود و چنانچه نماینده‌ای تاکنون تست کرونا نداده باشد، به هنگام ورود به مجلس در روز سه شنبه از وی تست کرونا گرفته خواهد شد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: هم چنین در جلسات روزهای سه شنبه و چهارشنبه صندلی‌های مجلس با فاصله بیش از یک متر تعبیه خواهد شد و برای این منظور از فضاهای خالی جلو و انتهایی مجلس استفاده می‌شود و البته تعدادی از نمایندگان هم در جایگاه تماشاچیان حضور خواهند یافت.

وی افزود: در روز سه شنبه عبدالرضا رحمانی و سعید نمکی وزرای کشور و بهداشت و هم چنین محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز نماینده قرارگاه نیروهای مسلح در ارتباط با بیماری کرونا در جلسه علنی مجلس حضور پیدا خواهند کرد و گزارشات کاری خود را‌‌‌ به نمایندگان ارائه خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر بهداشت از آخرین اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا خواهد گفت و وزیر کشور نیز گزارش خود را‌‌‌ در باره عملکرد استانداران چه در ماجرای خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و چه در باره عملکرد استان‌های مختلف در باره مقابله با ویروس کرونا به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: هم چنین رئیس سازمان بودجه نیز به نمایندگان خواهد گفت که چه تدابیری در صورت تداوم قرنطینه برای مشاغل مختلف و هم چنین شهروندان و بسته‌های حمایتی خواهد داشت و نماینده قرارگاه نیروهای مسلح نیز گزارش عملکرد این قرارگاه در مقابله با ویروس کرونا را‌‌‌ ارائه خواهد کرد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این در نشست علنی روز چهارشنبه جلسه رأی اعتماد به کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وزارت بهداشت سازمان برنامه و بودجه کرونا جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صراط هیأت رئیسه سه شنبه هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر اسدالله عباسی امروز در نشست هم‌اندیشی با منتخبان مردم گیلان در دوازدهم دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب لایحه هفتم توسعه با همکاری مجلس و دولت، گفت: با آغاز لایحه‌ی هفتم توسعه در سال ۱۴۰۳ ضروریست تا مسائل کلان استان و حوزه انتخابیه نمایندگان بررسی و تصمیم گیری شود. 

استاندار گیلان با بیان اینکه برای حل مشکلات استان با همه مسئولان پای کار باشند افزود: مشکلات حوزه کشاورزی، توسعه شهرستان‌ها، گردشگری و زیرساختی با حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس دوازدهم مطرح شد تا برای حل مشکلات در سطح استانی و ملی تلاش شود.

دکتر اسدالله عباسی یکی از راه‌های توسعه گیلان را همدلی میان دولت و مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: برای اجرای طرح‌ها ملی در استان باید در سطح کلان رایزنی‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به سفر ریاست محترم جمهوری و رییس محترم قوه قضاییه به گیلان در آینده نزدیک، افزود: باید مشکلات گیلان در حوزه‌های مختلف جمع آوری شده و همزمان با سفر این مسئولان به کشور پیگیر چگونگی برطرف شدن آن‌ها شویم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان هم در این نشست انسجام میان دولت و مجلس برای پیشبرد اهداف استانی و شهرستانی را از دستاورد‌های این نشست دانست و گفت: با برگزاری این جلسات می‌تواند مشکلات استان را در همه بخش‌ها شناسایی کرده و نزد رئیس جمهور و رئیس قوه قضائیه مطرح کنیم.

ابراهیم نجفی اسپیلی در ادامه، یکی از نگرانی‌های کشاورزان را قیمت پایین برنج دانست و افزود: در روز‌های آینده شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی تشکیل جلسه داده و قیمت تضمینی خرید برنج برای سال ۱۴۰۳ را اعلام کند.

در این نشست همچنین احمدی سنگری نماینده رشت و خمام، دنیامالی نماینده بندرانزلی، علیجانی منتخب رودسر و املش، گودرزوند چگینی نماینده رودبار، لاهوتی منتخب لنگرود، فلاح منتخب رشت و خمام، رحمت زاده منتخب صومعه سرا، زارع منتخب لاهیجان و سیاهکل، معصومی منتخب فومن و شفت و اسلامدوست منتخب شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال هر یک در سخنانی با تاکید بر تداوم همدلی برای توسعه استان، دیدگاه و نظرات خود را بیان کردند.

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تغییر روزهای برگزاری نشست علنی مجلس
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری رفع شد
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی دلیل کمبود و گرانی دارو