Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:27:00 GMT

افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های کرمانشاهی‌ها با سامانه ۱۱۵

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۸۵۰

افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های کرمانشاهی‌ها با سامانه ۱۱۵

صائب مدرسی از افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های کرمانشاهی‌ها با سامانه ۱۱۵ خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر صائب مدرسی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: به منظور انتقال بیماران مبتلا به کویید ۱۹ در شهرستان کرمانشاه چهار دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در آماده باش کامل به سر می‌برد و همچنین در سطح هر یک از شهرستان‌های استان یک دستگاه آمبولانس ویژه انتقال این بیماران به کار گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به تمامی پرسنل مستقر در آمبولانس برای انجام هر مأموریت کیت حفاظت فردی داده می‌شود، افزود: این آمبولانس‌ها تنها مخصوص انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به کویید ۱۹ هستند و پس از انجام هر مأموریت گندزدایی و لباس‌های حفاظتی پرسنل نیز تعویض می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: آمبولانس‌ها تنها برای انتقال بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا اختصاص داده شده و مانع از انتقال ویروس توسط می‌شود.

مدرسی بیان داشت: در حال حاضر تمام مراکز اورژانس بیمارستان‌های استان در آماده باش کامل به سر می‌برد و ما در وضعیت قرمز قرار داریم.

این مسئول از افزایش چشمگیر شمار تماس‌های برقرار شده با سامانه ۱۱۵ خبر داد و عنوان کرد: این موضوع با توجه به شیوع ویروس کرونا طبیعی است با این حال از مردم تقاضا می‌شود برای دریافت مشاوره با سامانه ۴۰۳۰ تماس برقرار کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر افرادی که با سامانه ۱۱۵ تماس می‌گیرند نیاز به اعزام اورژانسی آمبولانس ندارند در حالی که این سامانه تنها برای بیماران بدحال که دارای علائم تنگی نفس، سرفه خشک و تب بالا هستند باید به کار گیری شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: تمام نیروهای ستادی و عملیاتی این مرکز برای خدمات رسانی به مردم در شرایط فعلی در آماده باش کامل به سر می‌برند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سامانه ۱۱۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود

 از نقش واسطه‌ها در نقل و انتقالات چیزهای زیادی شنیده‌اید اما آن‌ها گاهی برای دریافت کمیسیون دست به اقدامات عجیبی می‌زنند. 

طرفداری | همه‌چیز به دوران حضور مارینا گرانووسکایا در چلسی بر می‌گردد. در ماجارای انتقال کورت زوما به وست‌هم، فردی به اسم سیف الربیعی به مدیر چلسی ایمیل زده و درخواست کمیسیون 300 هزار پوندی دارد. او می‌گوید با پینی زهاوی صحبت کرده و درآمد چلسی از انتقال، به خاطر تلاش‌های او بوده است. گرانووسکایا این درخواست را نادیده می‌گیرد و الربیعی در پاسخ او را تهدید می‌کند. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ سیف الربیعی در آخرین ایمیل خود ضمن تهدید فیزیکی مارینا گرانووسکایا، به او هشدار داده بود که در مورد عواقب کارش با کیا جورابچیان صحبت کند. به نظر می‌رسید او پیشتر ایجنت ایرانی - بریتانیایی را نیز تهدید کرده بود. به همین دلیل قرار شد جورابچیان به عنوان شاهد پرونده در دفاع از مدیر سابق چلسی در دادگاه حاضر شود. با این حال در آخرین لحظه همه‌چیز به شکل عجیبی تغییر کرد. یک روز پیش از دادگاه، ایجنت ایرانی بدون اطلاع پلیس با یک جت شخصی راهی آمریکا شد. دادگاه پیرامون او به هیئت منصفه گفت:

از کیا جورابچیان خواسته شد در روز سه‌شنبه 23 آوریل 2024 برای ارائه مدرک در دادگاه حاضر شود. روز دوشنبه، 22 آوریل 2024، دادستانی با او تماس گرفت تا حضورش را در دادگاه تأیید کند. افسر پرونده با آقای جورابچیان صحبت کرد و او ابتدا گفت که ممکن است نتواند بعد از ظهر در دادگاه حاضر شود زیرا قرار است به خارج از کشور پرواز کند. او به افسر نگفت که مقصدش خارج از بریتانیا است. پس از تماس مجدد با آقای جورابچیان، او گفت که احساس ناخوشی می‌کند و حال خوبی ندارد، اما ظاهرا می‌تواند این کار (شهادت در دادگاه) را از طریق تماس ویدیویی انجام دهد. از آقای جورابچیان خواسته شد برای تایید بیماری‌اش، گواهی پزشکی تهیه کند. پلیس تماس‌های مکرر دیگری برقرار کرد که پاسخی دریافت نکرد. هنگامی که افسر پرونده توانست دیروز بعد از ظهر با او تماس بگیرد، جورابچیان اطلاع داد که او دوشنبه شب با یک جت شخصی به آمریکا رفته است. 

مارینا گرانووسکایا در حال ورود به دادگاه 

کیا جورابچیان پیش‌تر مورد حمله افراد نزدیک به سیف الربیعی قرار گرفته بود. این فرد در ایمیلش به گرانووسکایا گفته بود «مطمئن هستم داستان دوست دیگرتان کیا را زمانی که او یک سال به من بدهکار بود و در نهایت آن را پرداخت کرد، شنیده‌اید. من نمی‌خواهم شما به خاطر یک مشکل شخصی در همان موقعیت قرار دهم». او به ماجرایی اشاره می‌کند که 12 نفر ساعت گرانقیمت ایرانی را در در یک رستوران تا زمان پرداخت کمیسیون مدنظر الربیعی را از چنگ او در آوردند. البته پلیس در این مورد نتوانسته به شواهد و مدارک لازم دست یابد. دوربین‌های مداربسته رستوران لحظه درگیری طرفین را ضبط نکرده‌اند. الربیعی در مورد به دادگاه گفت:

او حدود 50 هزار پوند بدهکار بود و دوباره، همانطور که گفتم، اگر می‌خواستم این پول را به دست آوردم، کارهای بیشتری برای به دست آوردن این پول انجام می‌دادم. یکی از همکارانم، که دیگر همکارم نیست، کیا را در رستوران در حال شام خوردن با تیم ملی برزیل دید. او به سراغش رفت و کیا چون می‌دانست که پول بدهکار است، گفت: «باشه، من پرداخت می‌کنم، پرداخت می‌کنم، پرداخت می‌کنم». اما بدیهی است که کیا برای مدتی از پرداخت پول طفره می‌رفت و اجتناب می‌کرد، بنابراین او در نهایت ساعتش را به طور داوطلبانه تحویل داد. فردای آن روز او ساعتش را پس گرفت و پول را پرداخت کرد و تمام شد و این همه ماجرا بود، هیچ اتفاقی نیفتاد، هیچ برخورد فیزیکی و تهدیدی وجود نداشت. 

 الربیعی که به خاطر نقش واسطه‌گری در انتقال کورت زوما به دنبال کمیسیون است، رقم 300 هزار پوندی را حقش می‌داند. او در مورد ایمیل ارسالی به گرانووسکایا گفت:

من پولم را مطالبه می‌کنم، بنابراین نمی‌خواهم مثل یک احمق دراز بکشم و بگذارم او مرا مسخره کند. 

سیف الربیعی در دادگاه؛ بررسی این پرونده همچنان ادامه دارد

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • پرونده مافیایی در دنیای ایجنت‌ها؛ وقتی کمیسیون انتقال منجر به تهدید می‌شود
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش پایگاه‌های موتورلانس اورژانس در فارس
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • الو؟ من یک نوجوانم!
  • افزایش چشمگیر آمار سرطان در استان
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی