Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@05:16:29 GMT

عرضه میوه‌های سرشار از ویتامین ث در میادین میوه و تره‌بار

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۸۸۱

عرضه میوه‌های سرشار از ویتامین ث در میادین میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار، «ویتامین ث» از جمله ویتامین‌هایی است که قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارد و در بالا بردن سیستم ایمنی و دفاعی بدن نقش دارد و برخی از میوه‌ها، صیفی‌جات و سبزیجات، سرشار از آن هستند.

«ویتامین ث» در محصولاتی همچون مرکباتی مانند پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین و لیمو ترش، خانواده کلم‌ها، طالبی و خربزه و گرمک، انواع فلفل ریز و دلمه‌ای، آناناس، سیب زمینی، گوجه فرنگی، توت فرنگی، شلغم، کدو حلوایی، انبه و سبزیجاتی مانند جعفری، شاهی، پیازچه، ریحان و گشنیز، وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ویتامین ث» علاوه بر حفظ سلامتی و افزایش کارآیی بدن، در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی نیز مؤثر است و البته این ویتامین را بدن انسان تولید نمی‌کند، بلکه از طریق مصرف مواد غذایی از جمله میوه‌هایی که حاوی «ویتامین ث» هستند، می‌بایست تأمین شود.

در حال حاضر انواع میوه‌ها و محصولات فرنگی تازه که حاوی «ویتامین ث» هستند، در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند و تهیه این محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برای عموم شهروندان از این مراکز امکان‌پذیر است.

کد خبر 4892868

منبع: مهر

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار ویروس کرونا میوه ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا وزارت آموزش و پرورش نیروی انتظامی شورای شهر تهران شهر تهران آموزش مکمل دستگیری سارق فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی روز طبیعت پلیس راهور سازمان هواشناسی ویتامین ث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، با هدف خدمت رسانی مطلوب به مردم و به همت سازمان مدیریت میادین و سازمان تعاون روستایی، با عرضه مستقیم پیاز در میادین و بازارهای میوه و تره بار زمینه کاهش قیمت این محصول اساسی در میادین و بازارها و به طبع در سطح شهر فراهم شده است.

در حال حاضر قیمت پیاز به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده است.

قیمت این محصول در میادین و بازارهای میوه و تره بار ۲۵ درصد کاهش یافته و اختلاف قیمت ۵۰ درصدی با میانگین قیمت سطح شهر دارد.

کد خبر 6085080

دیگر خبرها

  • رشد انفجاری موها با مصرف این ماده غذایی
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زرده تخم‌مرغ
  • تامین ۱۰ ویتامین مهم در بدن با مصرف زده تخم‌مرغ
  • سبزیجات سرشار از پروتئین را بشناسید
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • روزی ۸ عدد از این میوه گران بخورید!
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • قیمت پیاز در میادین میوه و تره بار کاهش یافت