Web Analytics Made Easy - Statcounter

بختیار خلیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از کانال‌های تلگرامی در سنندج اقدام به انتشار لیستی از فعالیت مجدد برخی اصناف کرده که غیرقانونی است و  از پلیس فتای استان درخواست پیگیری و برخورد با این قضیه را کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: در جلسه ستاد مدیریت بحران استان مورخ ۲۴ اسفند سال گذشته تصممیم به تعطیلی تمام بازارهای سرپوشیده، پاساژها ومجتمع‌های تجاری، تاناکورا، مشاورین املاک و خودرو و قهوه‌خانه‌ها گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: ستاد مدیریت بحران استان در جلسه‌ای که در سوم فروردین امسال تشکیل داد اعلام کرد تمام اصناف به جز فروشگاه‌های تامین مایحتاج ضروری مردم(فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای مواد غذایی، خبازی‌ها، قصابی‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه مواد لبنی، خواروبارفروشی، شرکت‌های پخش، میادین میوه وتره‌بار، میوه فروشی‌ها و همچنین مراکز تجهیزات پزشکی و داروخانه‌ها) تا پایان ۱۵ فروردین تعطیل است.

خلیقی یادآور شد: در راستای ابلاغ دستورالعمل و شیوه‌نامه فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا در جلسه هشتم فروردین امسال مقرر شد تمامی صنوف به جز صنوف مذکور تعطیل است.

وی اظهارداشت: در راستای این طرح ابلاغ شده در قالب سه گروه مشاغل و صنوف تعریف شده که صنوف تعمیرکاران خودرو و قطعات یدکی فروشی که مکمل آن است، قرار شده به طور شیفت بندی و محدود در حد نیاز شهرستان و با صلاحدید رییس اتاق اصناف، رییس اتحادیه مربوطه و رییس مدیریت بحران شهرستان  ارائه خدمت کنند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: علاوه براین فروشگاه‌های توزیع کودشیمایی و سموم دفع آفات نباتی هم از تاریخ یازدهم فروردین امسال برای ارائه خدمت به کشاورزان باز بوده و به طور محدود فعالیت دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا کردستان اصناف پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کردستان اصناف ویروس کرونا کردستان اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد

عبدالحکیم آصفی اظهارکرد: بارندگی اخیر به فضای سبز خسارت‌های زیادی وارد کرد که با تلاش کارگران حوزه فضای سبز در کمترین زمان ممکن درختان شکسته شده جمع آوری و محل رفت و آمد بازگشایی شد.

وی ادامه داد: جمع آوری خاک‌های انباشته بر روی آسفالت معابر در نقاط مختلف، بلافاصله پس از اتمام بارندگی توسط ماشین آلات و نیروهای کارگری انجام شد تا ضمن بازگشایی مسیرها، رفت و آمد مردم با سهولت انجام گیرد.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار افزود: با وجود بارش شدید باران همراه با توفان در چند روز اخیر با زحمات شبانه روزی کارکنان و همکاری و همراهی حوزه ستاد مدیریت بحران، خوشبختانه تمام خطوط انتقال و توزیع آب و برق به حالت پایدار برگشته و هیچ‌گونه قطعی برقی در خطوط شبکه نداریم.

وی بیان کرد: به علت مشکلات پیش آمده در نیروگاه کنارک به مدت ۴۵ دقیقه پست نهالستان از مدار خارج شده بود و برق محدوده قطع شد اما با تلاش‌های کارکنان برق و با مدیریت پشتیبانی این محدوده به مدار فعالیت برگشت.

آصفی تصریح کرد: در چند سال اخیر این حجم بارندگی بی سابقه بوده، طبق اطلاعات اخذ شده از کارخانه آب شیرین کن کنارک، متأسفانه تاسیسات آن (الکتروپمپ‌ها) زیر آب رفته و از سه شنبه شب تولید آب آشامیدنی متوقف شده اما با توجه به ذخیره آب در مخازن آب سازمان آبرسانی بصورت سقایی صورت گرفت و هم اینک شرایط عادی است.

وی تصریح کرد: اعزام نیروهای امداد و نجات با پنج دستگاه کف‌کش جهت کمک به شهرستان کنارک به همراه چهار نفر از کارکنان متخصص از دیگر اقدامات این حوزه بود.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد چابهار همچنین ضمن قدردانی از توابع شهرستان مدیریت پشتیبانی برای همکاری و در اختیار گذاشتن یک دستگاه لودر برای روستای تیس گفت: همکاری مردم و اعضای شورای تیس و دهیار روستا باعث تسریع در خدمات رسانی بهتر به این روستای تاریخی شد.

وی ادامه داد: معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری برای همکاری و در اختیار گذاشتن یک دستگاه لودر بمنظور لایروبی و پاکسازی مسیل‌ها و کانال‌ها باعث شد که کانال‌های خروجی آب در کمترین زمان ممکن بازگشایی شوند.

آصفی ایمن سازی معابر با نصب تابلو و علائم ترافیکی جهت حفظ جان و مال شهروندان را یکی دیگر فعالیت‌های حوزه معاونت عمرانی عنوان کرد و گفت: استقرار نیوجرسی‌های بتنی برای ایمن سازی رفیوژ میانی بلوار سرازیری نرسیده به مخزن، هدایت و راهنمایی خودروهای شهروندان و گردشگران به سالن ورزشی چند منظوره برای اسکان اضطراری و ایمن سازی پل‌های آهنی کانال‌ها توسط همکاران آهنگری را گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌های این معاونت عنوان کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال
  • آجیل فروشی‌های معتبر و قدیمی شهر مشهد کدامند؟
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • معرفی و بررسی عطر ورساچه اروس
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • دستمزد مقطوع مبنای کسر حق بیمه مشاغل صنوف در سال ۱۴۰۳