Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-29@12:41:13 GMT

فعالیت اصناف تا ۲۳ فروردین تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۹۷۷

آفتاب‌‌نیوز :

روابط عمومی اتاق اصناف ایران اعلام کرد: براساس آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعلام ریاست جمهوری مبنی بر آغاز فعالیت واحدهای صنفی کم‌خطر (به جز استان تهران) از ۲۳ فروردین، لیست مشاغل و زمان فعالیت رسته‌های صنفی مورد تأیید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کارگروهی متشکل از نمایندگان وزارت بهداشت و وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در محل اتاق اصناف ایران در حال تهیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدیهی است بلافاصله پس از تأیید نهایی مسئولان ذیربط در ستاد ملی مقابله با کرونا، لیست مذکور از همین طریق اعلام و به اطلاع کلیه فعالان صنفی در سراسر کشور خواهد رسید.

تمامی واحدهای صنفی در سراسر کشور تا تاریخ ۲۳ فروردین مکلف به رعایت ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی در مصوبات پیشین هستند؛ لذا هیچ واحد صنفی خارج از عرف مصوبات گذشته حق بازگشایی محل کسب و کار خود را تا آن موقع ندارد.

مسئولیت اصلی نظارت بر عملکرد و رعایت پروتکل‌های ابلاغی بازگشایی واحدهای صنفی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است. یقینا واحدهای بازرسی و نظارت اتاق‌های اصناف و اتحادیه‌های صنفی سراسر کشور مکلف به همکاری حداکثری با نمایندگان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: اصناف کرونا ویروس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان به منظور بررسی قیمتها و  رعایت اصول بهداشتی کارگاههای شیرینی پزی، گشت مشترک تعزیرات و علوم پزشکی  کارگاههای شیرینی پزی را ارزیابی کردند.
مدیر کل تعزیرات استان کرمان گفت: گشت های مشترک دانشگاه علوم پزشکی، شبکه بهداشت، نیروی انتطامی، اماکن ، اصناف، صنعت و معدن، دامپزشکی، جهادکشاورزی تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.
ارسلان میری افزود:  گشت های مشترک به تخلفات و قیمت های غیرمتعارف  تذکر  می دهند و اگر به موارد مورد نظر عمل نکنند برای بررسی دقیق آن واحد پلمب می‌شود.
 بگفته وی درمرکز استان کرمان هرروز ۲واحد گشت مشترک و در شهرستان ها یک واحد گشت مشترک فعال است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس در ایام نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • استرداد بیش از ۵ میلیارد ریال وجه به شاکیان واحدهای صنفی
  • تداوم نظارت بر واحدهای صنفی جهرم تا پایان نوروز
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • فعالیت ملک‌زاده به عنوان عضو هیئت علمی تمدید شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک‌زاده موافقت نکرد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • وزارت بهداشت با بازنشستگی دکتر رضا ملک زاده موافقت نکرد
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان