Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@23:33:35 GMT

کوتینیو به لیورپول بازمی‌گردد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۰۲۸

کوتینیو به لیورپول بازمی‌گردد؟

هافبک برزیلی تیم فوتبال بارسلونا ممکن است بار دیگر به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید بازگردد و فوتبالش را در کشور انگلیس ادامه دهد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که آینده فیلیپه کوتینیو همچنان در هاله‌ای از ابهام است، یک نشریه انگلیسی از احتمال بازگشت او به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش نشریه «اکسپرس»، باشگاه لیورپول در حال مذاکره با بارسلونا برای بازگرداندن این هافبک 27 ساله به آنفیلد است.

کوتینیو که بین سال‌های 2015 تا 2018 عضو لیورپول بود، در ماه ژانویه 2018 در ازای 167 میلیون یورو به بارسلونا پیوست. او در مدت 18 ماه حضورش در جمع کاتالان‌ها نتوانست عملکرد درخشانش در لیورپول را تکرار کند و در نهایت در تابستان 2019 با قرارداد قرضی یک ساله با بند خرید 120 میلیون یورویی به بایرن مونیخ ملحق شد.

بایرنی‌ها از عملکرد کوتینیو راضی هستند، اما رقم 120 میلیون یورو برای قطعی کردن قرارداد این بازیکن را بالا می‌دانند، از این‌رو بعید به نظر می‌رسد که قرارداد او را قطعی کنند. از آنجایی هم که مدیران بارسلونا هم علاقه‌ای برای بازگرداندن کوتینیو به نوکمپ ندارد، آینده او همچنان در هاله‌ای از ابهام است.

باشگاه‌هایی همچون چلسی، منچستریونایتد، آرسنال و تاتنهام وضعیت هافبک برزیلی بارسا را زیرنظر دارند، اما لیورپولی‌ها هم بدشان نمی‌آید کوتینیو را به آنفیلد بازگردانند. نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا پیش از این مدعی شده بود، باشگاه بارسلونا ممکن است قیمت فروش فیلیپه را پایین بیاورد و اجازه دهد این هافبک برزیلی در ازای 80 میلیون یورو از جمع آبی‌واناری‌ها جدا شود.

بواتنگ پس از جریمه شدن از سوی بایرن‌مونیخ: هر پدری بود کار مرا می‌کرد

با وجود علاقه لیورپول به بازگرداندن کوتینیو 27 ساله به جمع سرخپوشان مرسی‌ساید، کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های او با باشگاه‌های لندنی ارتباط نزدیکی دارد و ممکن است او را برای پیوستن به یکی از باشگاه‌های لندنی ترغیب کند.

کوتینیو در بایرن مونیخ عملکرد خوبی داشته و در 32 بازی از رقابت‌های مختلف 9 گل به ثمر رسانده و 8 پاس‌گل هم داده است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ بارسلونا فیلیپه کوتینیو لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بارسلونا فیلیپه کوتینیو لیورپول بایرن مونیخ بارسلونا فیلیپه کوتینیو لیورپول بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان

طرفداری | مهدی مهدی پور امروز پایش را جراحی کرد.

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم