Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-18@01:36:38 GMT

بیمارستان ۵۰۰تخت‌خوابی سپاه در غرب آسیا کم‌نظیر است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۰۶۸

به گزارش تسنیم، علیرضا زالی رییس ستاد مقابله با ویروس کرونای استان تهران روز یکشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان سیار 500تخت‌خوابی معاونت بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: این بیمارستان با اهتمام بهداری نیروی زمینی سپاه طراحی و افتتاح شده است. ایجاد این بیمارستان تخصصی و مجهز در مدت زمان کمتر از 24 ساعت رکورد بسیار خوبی محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این بیمارستان شامل تخت‌های اختصاص‌یافته بیمارستانی و بخش‌های مراقبتی بینابینی بالغ بر 500 تخت است که 30 عدد از این تخت‌ها، مربوط به مراقبت‌های ویژه است.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونای استان تهران گفت: از مزیت‌های مهم این بیمارستان انعطاف‌پذیری فضاهای درون بیمارستانی است که فوراً می‌توانند با نیاز بیماران تغییر کاربری بدهند و با توجه به این که امروز دچار بحث عفونت‌های حاد تنفسی هستیم طراحی فعلی این بیمارستان مطابق با بیماران حاد تنفسی صورت گرفته است.

علیرضا زالی ادامه داد: همه نیازهای یک بیمارستان عمومی در اینجا لحاظ شده است و حتی سی‌تی اسکن و ام‌آی‌آر سیار،‌ رادیولوژی سیار نیز در این مجموعه وجود دارد.

وی تصریح کرد: آن چیزی که مهم است یک سیستم هوشمند درون بیمارستانی در این مجموعه مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین به‌دلیل حمایتی که از سیستم مخابراتی ویژه فراهم شده است تمامی فرایندهای داخل بیمارستان به‌صورت دیجیتالی و الکترونیکی قابل ردیابی است و بنابراین در اینجا تقریباً نیازی به کار فیزیکی نیست، ضمن این که بیمارستان با توجه به امکانات خوبی که دارد می‌تواند امکانات پزشکی از راه دور را به‌خوبی فراهم کند.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونای استان تهران خاطرنشان کرد: این بیمارستان طوری طراحی شده است که از نظر نیازهای تجهیزاتی، تخصصی، ‌فنی،‌ تکنیکال، لجستیکی و مسایل پشتیبانی تا یک ماه نیازی به هیچ حمایتی از مجموعه بیرون خود ندارد که نکته خیلی مهمی است یعنی این بیمارستان یک ماه بدون هیچ کمکی می‌تواند دایر باشد.

وی با بیان اینکه تمام استانداردهای اعتباربخشی نشانه ممیزی درست در این مجموعه بیمارستانی است، گفت: این بیمارستان براساس آن استانداردها شکل گرفته است، یعنی حداکثر کیفیت و استاندارد در راه‌اندازی این بیمارستان یعنی نوع تخت‌ها، فاصله بین آنها، تجهیزات پشتیبانی هر تخت صورت گرفته است.

علیرضا زالی گفت: از نکات مهم دیگر این مجموعه ایجاد داروخانه، آزمایشگاه،‌ پاراکلینیک، رادیولوژی، سی‌تی اسکن، ام‌آی‌آر در این بیمارستان است که همزمان نیازهای بیماران را به‌خصوص در زمره بیماران تنفسی تأمین خواهد کرد.

وی گفت: از ویژگی‌های مهم این بیمارستان داشتن 30 تخت ویژه است که هر تخت ویژه دقیقاً شرایط استاندارد و کیفیت بالای یک تخت درون بیمارستان‌های مستقر داخل شهر تهران را دارد بنابراین ما کاملاً می‌توانیم نیازهای خود را در مورد بیماران بدحال در این مجموعه تأمین کنیم.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونای استان تهران گفت: از دیگر ویژگی‌های این بیمارستان سرعت عمل، دقت و نیروی انسانی آموزش‌دیده است، بنابراین این بیمارستان علاوه بر بحث‌های لجستیکی در زمینه تأمین نیروهای تخصصی و انسانی نیز خودکفا است. این بیمارستان قواره و شخصیت یک بیمارستان جنرال را به خود گرفته است و از نظر نیروی انسانی و سرعت عمل و کارایی و اثربخشی و ارایه خدمات بالا در منطقه غرب آسیا کم‌نظیر است.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه «۵۰ متر مربع»، از شبکه تهران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این مجموعه در گونه اکشن، کمدی و درام، هرشب ساعت ۲۳ پخش و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود
«۵۰ متر مربع» یک یک مجموعه خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون: انگین اوزتورک، تولگا تکین و آیبوک پوسات نقش آفرینی می‌کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه مده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کار‌های غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و اقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • مجموعه «۵۰ متر مربع»، از شبکه تهران
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • خطر تعطیلی مرکز دیالیز بیمارستان شهدای آبیک+ فیلم