Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از بوشهر؛مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا اقدامات گسترده‌ای برای عدم مراجعه حضوری مددجویان صورت گرفته ست.

احمد لطفی اضافه کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، رسیدگی به درخواست‌های مددجویان تحت حمایت و دیگر نیازمندان به صورت اینترنتی ثبت یا از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی انجام خواهد شد و مددجویان از حضور در ادارات این نهاد خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جمعیت زیادی از مددجویان تحت حمایت افراد سالمند و با سابقه بیماری هستند گفت: به منظور کاهش خطر ابتلای این افراد و دیگر خانواده‌های تحت حمایت، ستاد مرکزی پیشگیری از بیماری کرونا در کمیته امداد تمهیداتی را مصوب و اجرایی کرده است تا مراجعات افراد نیازمند به دفاتر این نهاد و همچنین مراجعه حضوری مددکاران در منازل مددجویان به حداقل برسد.

لطفی خاطر نشان کرد: همه خدمات کمیته امداد به صورت آنلاین در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گرفته و آنها می‌توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اینترنتی کمیته امداد درخواست‌های خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی و نتیجه به اطلاع آنها برسد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از راه اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی برای مددجویان خبر داد و گفت: در صورتی که مددجویان بنا به دلالی امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند.

وی افزود: در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به صورت روزانه انجام شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرار گرفته، قابل پیگیری است.

48

کد خبر 1373079

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر کمیته امداد تحت حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح واحدهای مسکونی مددجویان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: ۵۰۰ واحد مسکونی دیگر نیز که از ۱۰ تا ۱۵ درصد پیشرفت کاری دارند، در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساخت ۵۰۰ واحد دیگر نیز به این واحدها برای مددجویان افزوده می‌شود، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برای ساخت هر باب واحد مسکونی ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

مبشری اظهار داشت: این واحدهای مسکونی با همکاری کمیته امداد، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و بسیج سازندگی ساخته شده و کمیته امداد استان در مجموع ۸۵ میلیارد تومان به صورت بلاعوض به مالکان این واحدها پرداخت کرده است.

وی افزود: ۴۸ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد استان هستند و از این تعداد شش هزار خانوار مددجو نیاز به منزل مسکونی دارند.

کد خبر 6079138

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • بیش از ۲۵۰۰ زمین در استان بوشهر آماده واگذاری به مددجویان است
  • تأمین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • ۹۴۰ باب واحد مسکونی مددجویی در استان به بهره برداری رسید
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • بوشهری‌ها ۴۲ میلیارد تومان زکات و کفاره پرداخت کردند