Web Analytics Made Easy - Statcounter

توصیه‌های مهم حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در آستانه نیمه شعبان: مردم با خواندن دعای کمیل و زیارت آل یاسین برای فرج امام زمان دعا کنند

 متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا بَنِیَّ اذْهَبُوا فَتَحَسَّسُوا مِنْ یُوسُفَ وَأَخِیهِ وَلَا تَیْأَسُوا مِنْ رَوْحِ اللَّهِ
و أَکْثِرُوا الدُّعَاءَ بِتَعْجِیلِ الْفَرَجِ فَإِنَّ ذَلِکَ فَرَجُکُم‏

دلـم ز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هجـر تو‌ای یار خوب رو خون است
نپرسی از من مسکین که حال تو، چون است؟
شبم ز. هجر تو روز است و روز همچون شام
ز. دوریت غــم و دردم هماره افــزون است
بیا به کلبـه بیـمار خویـش از سَــرِ مِــهر
که از فــراق تو حالش بسی دگرگون است

شب مبارک نیمه شعبان، شبی که ذخیره عالم هستی، امید همه پیامبران و امامان، نجات دهنده بشر از ظلم ستمگران، برقرارکننده حکومتِ واحدِ عدلِ جهانی، حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود ارواح العالمین له الفداء جهان را به نور خود روشن نمود و دل‌های منتظران عدالت گستر جهانی، سرشار از سرور و شادمانی گردید.

به شکرانه‌ی این فرخنده میلاد مبارک و برای رفع نگرانی‌ها و مشکلات و برطرف شدن بلایا در این شب مقدس که شب احیاء و بیداری است، از همه‌ی منتظران آن حضرت و دوست‌داران مصلح جهانی استدعا دارم که از برکات این شب فرخنده کمال استفاده را برده و با مناجات به درگاه خداوند سبحان و قادر متعال و با خواندن دعای شریف کمیل که از ادعیه‌ی وارده در این شب عزیز است، حالت انابه و تضرع و استغفار داشته باشند و با زیارت حضرت سید الشهداء علیه السلام آن کشتی نجات امت را شفیع قرار دهند و با توسل خاص به حضرات معصومین علیهم السلام، همگان در سطح جهان فرج موفور السرور امام عصر مهدی صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند متعال مسئلت نمایند و با زیارت آل یاسین عرض نیاز و ادب و توجه به ساحت مقدس آن، ولی دوران و قطب عالم امکان داشته و به حضرتش با یک صدا و یک ندا عرضه می‌داریم:
«المستغاث بک یا صاحب الزمان»
«اللهم عجل فرجه و قرب زمانه و کثر انصاره و اکشف بحضوره هذه الغمه عن هذه الامه»

دهه‌ی مبارکه مهدویت
۱۴۴۱هجری

لطف الله صافی       منبع:شفقنا

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر نیمه شعبان دعای کمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، آیت الله مکارم شیرازی در دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت، مشکلات حج را زیاد ولی قابل حل دانست و گفت: حج سفر بسیار پربرکتی است، اما متاسفانه سال به سال مشکل‌تر می‌شود، که لازم است با تدبیر مشکلات را برطرف کرد.

معظم له یکی از مشکلات را طولانی شدن سفر حج عنوان کرد و افزود: طولانی شدن سفر حج تا چهل روز و یا بیشتر باعث بروز مشکلاتی می‌شود که باید به آن توجه کرد.

وی با تأکید بر کاهش هزینه‌های حج، اظهار کرد: هزینه سفر حج بسیار سنگین شده و این مسأله باعث شده کسانی که سالیان طولانی در نوبت بوده اند، اکنون به علت گرانی متأسفانه از استطاعت خارج شده و نتوانند به حج مشرف شوند.

آیت الله مکارم شیرازی فلسفه حضور بعثه‌های مراجع عظام تقلید در حج را خدمت رسانی به حجاج دانسته و تصریح کرد: چنانچه بعثه‌های مراجع نباشند، حاجیان در مناسک حج دچار مشکل می‌شوند، لذا شایسته است زمینۀ حضور آنان تسهیل شود.

وی با تأکید بر انتخاب روحانیون آموزش دیده برای کاروان ها، بیان کرد: روحانیون کاروان‌ها وظیفه راهنمایی و آموزش معارف و مناسک حج را بر عهده دارند و باید برای این امر توانا باشند و حجاج را به درستی راهنمایی کنند.

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان حج و زیارت، گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای حج ۱۴۰۳ ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم منصوب شد
  • توصیه پیامبر (ص) به حضرت علی (ع) در مورد زیارت قبور اهل بیت (ع) چه بود؟
  • آغاز برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت سال ۱۴۰۳ از مشهد مقدس
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین است / مشکلات حج با تدبیر رفع شود
  • برگزاری «همایش جهانی بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» در قم
  • چرا قبور مطهر بقیع تخریب شدند؟
  • دبیرخانه شهرهای زیارتی ایران با محوریت مشهد مقدس ایجاد شد
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • همایش جهانی بقیع مدفن امامان و اصحاب برگزار می شود