Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@23:34:00 GMT

۳۰ هزار نفر در ورودی و خروجی‌های شادگان غربالگری شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۱۳۰

۳۰ هزار نفر در ورودی و خروجی‌های شادگان غربالگری شدند

عبدالغنی امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۳۰ هزار و ۲۶۷ نفر در شادگان توسط جمعیت هلال احمر غربالگری شدند.

وی افزود: نیروهای جمعیت هلال احمر شادگان بر اساس وظایف ذاتی مبنی بر کاهش آلام بشری با راه‌اندازی ۳ پایگاه در ورودی‌های این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا مستقر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شادگان ادامه داد: سه پست غربالگری از سوی هلال شادگان به ویژه در مبادی ورودی و خروجی مستقر شده‌اند که در این پست‌ها کارهای غربالگری از جمله تب سنجی و شناسایی افراد مشکوک با علائم ابتلاء به کرونا و آموزش مراقبت‌های بهداشتی انجام شده است.

امیدی در پایان تصریح کرد: از مردم تقاضا می‌شود ضمن ارج نهادن به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا و رعایت آن در راستای ریشه‌کن شدن این ویروس، در خانه بمانند و از جان عزیزان خود محافظت کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جمعیت هلال احمر رئیس جمعیت هلال احمر ویروس شادگان غربالگری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت:با تلاش تیم غواصی و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان پیکر جوان غرق شده خرم‌آبادی پس از ۱۳ روز در رودخانه سزار محل ایستگاه قطار ۵۰۱ راه آهن از آب گرفته شد.

محمد قدمی افزود:روز ۲۱ فروردین ماه امسال جوانی ۱۷ ساله به قصد شنا وارد رودخانه سزار در آبشار بیشه می‌شود که پس از شیرجه زدن و برخورد با سنگ کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

منبع: صدا وسیما

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • جسد فرد غرق شده در رودخانه سزار کشف شد
  • تزریق واکسن مننژیت ۱۲۰ نفر از زائران حج در استان ایلام