Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:35:51 GMT

۳ هزار نقطه در خراسان شمالی ضدعفونی و گندزدایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۱۵۶

۳ هزار نقطه در خراسان شمالی ضدعفونی و گندزدایی می‌شود

سردار ابوالقاسم چمن در گفتگو با مهر عنوان کرد: پدافند دفاع زیستی و بیولوژیکی در کشور توسط ۱۰ قرارگاه نیروی زمینی سپاه انجام شده است و طی روزهای آینده در خراسان شمالی نیز اجرا می‌شود.

وی با تشریح اجرای عملیات پدافند، از ضدعفونی شهرهای استان توسط سپاه و گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: ۳ هزار نقطه استان به صورت مستمر مورد ضدعفونی و گندزدایی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اعلام انجام عملیات گسترده ضدعفونی شهری در استان طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت گروه‌های جهادی و تیپ‌های مردم پایه استان، در صورت مساعد شدن هوا در بجنورد، فردا عملیات ضدعفونی به‌صورت موتوری، پیاده و خودرویی انجام می‌شود.

وی شهرستان‌های شیروان و اسفراین را در نوبت عملیات گسترده ضدعفونی عنوان کرد و گفت: با توجه به وضعیت هوا این عملیات در شهرهای شیروان و اسفراین نیز انجام می‌شود و مدیران شهرستان‌های مختلف می‌توانند با همکاری نواحی شهرستانی سپاه مراکز مهم را تا پایان کرونا به‌صورت مستمر ضدعفونی کنند.

ابوالقاسم چمن در انتها بیان کرد: در طرح حمایت از روستاییان در مقابله با ویروس کرونا تاکنون ۱۲ هزار بسته اقلام بهداشتی بین ۴۰ روستای شهرستان بجنورد توزیع شده است.

کد خبر 4892805

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه جوادالائمه خراسان شمالی ویروس کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد طرح غربالگری گرگان روز طبیعت ضدعفونی سال جهش تولید بیرجند بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در این راهپیمایی از اقدام شجاعانه سپاه حمایت کردند.

مردم قدر شناس خراسان جنوبی همگام با سایر ایرانیان در قالب اجتماع و راهپیمایی در میعادگاه‌های نمازجمعه انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را فریاد زدند.


مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم غاصب صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • خروش نمازگزاران خراسان شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • تاکید بر انجام ۵۳ طرح اقتصادی هدف در خراسان رضوی تا پایان دولت
  • گزارش ارزیابی زمین لرزه شهر روداب سبزوار و روستاهای تابعه و شهرستان ششتمد
  • برگزاری مسابقه ادبی تاسیمرغ در کشور
  • افزایش ۳۷ درصدی احداث، بهسازی و روکش آسفالت راه های فرعی و روستایی خراسان شمالی
  • حضور بانوان در عرصه‌های هنر، نقطه قوتی برای تقویت فرهنگ اسلامی است
  • راهپیمایی مردم خراسان‌شمالی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • نیرو‌های مسلح ما بزرگترین عملیات پهپادی دنیا را رقم زدند
  • قدردان نعمت سپاه پاسداران و ارتش دلاور هستیم