Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@17:11:08 GMT

سیلاب ورودی از افغانستان به سد زهک رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۱۹۵

سیلاب ورودی از افغانستان به سد زهک رسید

‍‍‍‍‍‍

سیلاب و یا دشتمال ورودی از افغانستان وارد رودخانه‌ها و سدهای سیستان به ویژه سد زهک شده است.

 

 

انتهای پیام/3139

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

کلیدواژه: افغانستان سیلاب سیستان سد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز (سه شنبه) خانمی به همراه دو فرزند خردسالش از ساختمان دادگستری شهرستان زرند خارج و در محل درب ورودی دادگستری منتظر رسیدن آژانس می‌شود.

در این هنگام که به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب جوی آب جلوی دادگستری همانند بخشی از خیابان مملو از آب و گل است پای یکی از فرزندان این خانم سر می‌خورد و به داخل جوی آب می‌افتد، بلافاصله با فریاد کمک خواهی مادر و کمک سرباز دادگستری تلاش برای نجات جان کودک گرفتار در جوی آب انجام می‌شود.

در حالی که توجه همه معطوف نجات فرزند اول می‌باشد فرزند دوم این خانم نیز داخل جوی آب می‌افتد و جریان آب او را به زیر پل ورودی دادگستری می‌برد که در این هنگام یکی از کارمندان دادگستری زرند که شاهد افتادن این کودک به داخل جوی مملو از آب بود به کمک او می‌شتابد و او را به طرز معجزه آسایی از داخل سوراخ مملو از آب پل ورودی دادگستری زرند نجات می‌دهد.

زمانی، کارمند دادگستری زرند که در جریان کمک به کودک دوم آسیب می بیند و ساعتی را در بیمارستان بستری بود در گفتگو با خبرنگار مهر می‌گوید: زمانی که متوجه افتادن این کودک به درون جوی آب شدم فوراً وارد عمل شدم و توانستم دست این کودک را که جریان آب او را به داخل سوراخ پل برده بود بگیرم و او را نجات دهم.

وی می‌افزاید: این اتفاق در حالی افتاد که مادر این کودک پیگیر نجات فرزند اولش بود و اصلاً متوجه افتادن کودک دیگرش در درون جوی آب نشده بود.

پس از این اتفاق این دو کودک به بیمارستان زرند منتقل و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفتند.

کد خبر 6086911

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • آسیب سیلاب به پل ورودی شهر راور
  • عبورسیلاب از ورودی شهر راور
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • نجات جان دو کودک گرفتار درسیلاب ورودی دادگستری زرند
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند تهرانی؛ مسدود کردن ورودی متروی ولیعصر با موتور!
  • جمع آوری زباله های ورودی شهر خواف به مناسبت روز زمین پاک
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان