Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک زن مکزیکی که به کرونا مبتلا شده بود بعد از وضع حمل، نام فرزندان دوقلوی خود را ویروس و کرونا گذاشت.

به گزارش اعتمادآنلاین، شبکه تلویزیونی العربیه در ادامه این خبر افزود: «آنا ماریا خوزه» ۳۴ ساله که در زمان زایمان به ویروس کرونا مبتلا بود تصمیم گرفت ۲ فرزندش را یکی ویروس و دیگری کرونا بنامد.

زن گفت: این پیشنهاد را ابتدا یکی از پزشکان مطرح کرد که به شدت مورد توجهم قرار گرفت و من هم این اسامی را انتخاب کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  با اینکه شیوع ویروس کرونا در جهان به بحران بزرگی تبدیل شده است، این خانواده هندی تصمیم گرفته است برای اولین فرزندان خود نام‌های کووید و کرونا انتخاب کنند.   در هند هم دو قلو‌های تازه متولد شده کووید و کرونا نام گرفتند! یک پدر و مادر هندی، فرزندان دو قلوی خود را که در طول قرنطینه ناشی از گسترش ویروس کرونا به دنیا آمده اند.کووید و کرونا نامگذاری کردند.
پریتی ورما مادر این دو قلو‌ها گفت: ما در میان قرنطینه ناشی از ویروس کرونا صاحب یک پسر و دختر دوقلو شدیم. آن‌ها دوره سخت قرنطینه را به یاد ما می‌آورند؛ بنابراین تصمیم گرفتیم نام فرزندان خود را کووید و کرونا بگذاریم. این ویروس در واقع خطرناک و تهدیدی برای زندگی است، اما شیوع آن باعث شده تا مردم به بهداشت و سایر عادت‌های خوب، توجه بیشتری کنند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا کووید و کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان 
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • برخی از فرزندان مادر ایرانی همچنان در انتظار صدور شناسنامه
  • سندروم پس از کرونا چیست؟