Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@00:53:19 GMT

آذری جهرمی نماد جوان‌گرایی در دولت است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۴۰۶

آذری جهرمی نماد جوان‌گرایی در دولت است

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود.نماد این رویکرد امروز مهندس آذری جهرمی است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا،محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور  در اینستاگرام ضم تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان نوشت:

«میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را خدمت همه مردم، بویژه جوانان عزیز و برومند کشورمان تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصاً همیشه به جوانان اعتقاد و اعتماد داشته‌ام و هیچ‌گاه از میدان دادن به آنها پشیمان نشده‌ام. جوان‌گرایی شعار مبنایی جمهوری اسلامی هم بوده و بررسی تاریخ انقلاب نشان می‌دهد، اعتماد به جوانان، چه در سال‌های سرنوشت‌ساز دفاع مقدس و چه سایر عرصه‌ها، همیشه نتایج درخشانی به بار آورده است.

در دولت تدبیر و امید تلاش کردیم، مطابق با وعده‌های رئیس‌جمهور محترم،‌ بیش از پیش از ظرفیت و شور و نشاط و نیروی جوانان در جایگاه‌ها و موقعیت‌های مهم مدیریتی استفاده شود. نماد این رویکرد امروز اگرچه مهندس آذری جهرمی است که مردم به او لقب «وزیر جوان» داده‌اند، اما علاوه بر ایشان، هزاران جوان دیگر نیز در رده‌های مختلف مدیریتی در وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی مشغول به خدمت شده‌اند. به استفاده از ظرفیت و توان بالای جوانان ایمان داریم و ان‌شاءالله این رویه را ادامه خواهیم داد.»

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذری جهرمی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای سفر عمره ۵۷۰۰ نفر ظرفیت تعریف شده بود که اکنون این ظرفیت تکمیل شده است.

وی افزود: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند که بعد از موسم حج مقدمات سفر این افراد هم انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص همکاری کشور عربستان گفت: عربستان در انجام امور مرتبط با عمره مانند صدور ویزا و مقدمات سفر همکاری خوب داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۲۴ اردیبهشت ماه پرواز‌های حج تمتع آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر زائر و عوامل به حج عازم خواهند شد.

وی با بیام اینکه متوسط حضور زائران حج بین ۳۲ تا ۳۳ روز است گفت: دولت در زمینه تخصیص ارز در شورای عالی حج مصوبات خوبی داشته و ارز مورد نیاز حج و عمره‌گزاران تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تغییر نام دانشگاه «فنی حرفه‌ای» به «مهارت» قابل پیگیری است
  • ایدئال‌گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • ایده آل گرایی برای فرزندآوری بین مردم زیاد شده است/جامعه جوان پویا آینده کشورمان را می‌سازد
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید؛ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • بهادری جهرمی: بخشی از حقابه ایران از هیرمند دریافت شده/ پیگیری برای دریافت کامل حقابه ایران ادامه دارد
  • توضیحات بهادری جهرمی درباره تعطیلی آخر هفته
  • مشاور وزیر ورزش: همت و اراده دولت و رییس جمهور باعث واگذاری استقلال و پرسپولیس شد/ وزارت ورزش وظیفه نظارتی خواهد داشت
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم