Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-29@11:44:42 GMT

غربالگری ۶۷۰۰ نفر از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۴۵۰

غربالگری ۶۷۰۰ نفر از کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی

تین نیوز

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اجرای طرح غربالگری۶۷۰۰ نفر از کارکنان ناوگان اتوبوسرانی پایتخت برای مقابله با انتشار و گسترش ویروس کرونا، گفت: این طرح با مشارکت شرکت شهر سالم شهرداری تهران و با تمرکز بر تأمین سلامت تمامی همکارانی که به صورت مستقیم با شهروندان سر و کار دارند از جمله رانندگان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، محمود ترفع با تاکید بر اینکه طرح غربالگری بیماری کرونا در راستای حفظ، صیانت و ارتقای سلامت کارکنان خدوم شرکت واحد انجام شده است، افزود: اطمینان و مراقبت از سلامتی کارکنان و جلوگیری از بیمار شدن آنها و قطع زنجیره بیماری و بیماریآبی از جمله اهداف این طرح محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح غربالگری، تست‌های تب‌سنجی، سنجش اکسیژن، ویزیت پزشک و بررسی علائم بالینی کارکنان انجام شد، اظهار کرد: به تشخیص پزشک، بخشی از همکاران شرکت واحد توسط تیم پزشکی شرکت شهر سالم مورد آزمایش خون نیز قرار گرفتند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اعلام اینکه با وجود اتخاذ و اجرای اقدامات پیشگیرانه و بهداشتی، متأسفانه تا کنون ۴۰ نفر از همکاران ما که ۱۸ نفر از آنها را رانندگان تشکیل می‌دهند به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای طرح غربالگری، آن دسته از همکارانی که مشکوک به این بیماری هستند، شناسایی شوند تا هر چه زودتر مورد مداوا و درمان قرار گیرند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت واحد اتوبوسرانی محمود ترفع غربالگری کرونا طرح غربالگری شرکت واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شرکت‌کنندگان در مراسم لیالی قدر خبر داد.

بر اساس این گزارش، اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در این مراسم که ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) برگزار می‌شود، در پایان مراسم نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیر‌های مشخص شده به شرح زیر، اقدام کنند:

مبدأ: میدان هادی ساعی ـ خیابان مدرس

مسیر: خانی آباد نو ـ نازی آباد ـ میدان راه آهن

مبدأ: خیابان فدائیان اسلام ـ روبروی بیمارستان فیروزآبادی

مسیر: دولت آباد ـ سیزده آبان ـ میدان شوش ـ میدان خراسان ـ خاوران ـ شهرک نظامی ـ زمان آباد

مبدأ: ضلع شمالی حرم ـ خیابان فدائیان اسلام ـ روبروی بیمارستان فیروزآبادی

مسیر: دولت آباد ـ سیزده آبان ـ میدان شوش ـ میدان خراسان ـ خاوران ـ شهرک نظامی ـ زمان آباد

مبدأ: ضلع جنوبی حرم ـ میدان سلمان فارسی ـ خیابان زهره وند

مسیر: کهریزک ـ باقر شهر

مبدأ: گردشی مترو شهرری

مسیر: مترو شهرری ـ میدان هادی ساعی


همچنین روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی به بازدیدکنندگان سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن که در مصلای حضرت امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، خبر داد.

بر اساس این گزارش، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال بازدیدکنندگان، با تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی به شهروندان اقدام می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • برنامه‌های ویژه اتوبوسرانی تهران برای شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی تهران در شب‌های قدر و نمایشگاه قرآن
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی پایتخت برای مراسم شب‌های قدر
  • اهمیت اجرای نظام مراقبت بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در کیش
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!