Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی اقدامات انجام شده توسط نظام بانکی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، استفاده از دستگاه های خودگردان بانک ملی ایران که عملیات دریافت و پرداخت وجه نقد را انجام می دهد مورد استقبال مردم قرارگرفت.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران و اعلام مقامات بهداشتی کشور اسکناس، یکی از مهم ترین ابزار انتقال ویروس است و تجمع پول در شعب در کنار دست به دست شدن آن می تواند احتمال ابتلا به ویروس را به شدت افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک ملی ایران برای رفع مشکل وجه نقد مشتریان استفاده از دستگاه های «خودگردان» را در نظر گرفت و اینک مشتریان می توانند به جای حضور در شعبه به عنوان محلی که احتمال ابتلا به ویروس کرونا در آن بالاست، دستگاه خودگردان را برای واریز و حتی دریافت وجه خود انتخاب کنند.

این دستگاه ها علاوه بر این که همه خدمات معمول خودپردازها را انجام می دهند، در هر تراکنش حداکثر ۲۰۰ برگه اسکناس یا چک مسافرتی را دریافت کرده و در همان لحظه به حساب مورد نظر واریز می کنند.

بانک ملی ایران از همه مشتریان خود خواسته است حداکثر اقدامات لازم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را انجام داده و با استفاده از خدمات غیر حضوری تا حد امکان از مراجعه به شعب خودداری کنند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید

زی‌سان: بانک مرکزی بند‌های مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.

برای خواندن کامل مطلب به لینک زیر مراجعه کنید:

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با اقساط ۲ میلیون تومانی


اما وام ازدواج تنها وام ۳۰۰ میلیونی نیست که بانک‌ها ارائه می‌دهند.  به گزارش زی‌سان، بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که در راستای رفاه حال مشتریان خود، طرح تسهیلاتی را با نام «باران» تهیه کرده است. حداکثر سقف این وام برای اشخاص حقیقی ۳۰۰ میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی ۷۵۰ میلیون تومان است.

برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک دی مطلب کامل زیر را بخوانید :

سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن

وام طرح باران از نوع قرض الحسنه بوده و فقط چهار درصد کارمزد تعلق می‌گیرد. ضمانت اصلی دریافت این خط به عنوان ضمانت نامه رسمی اعلام شده است و جدا از این باید سپرده وام نیز افتتاح شود. حداقل میانگین سپرده این مجموعه ۱۰ میلیون تومان است. مشمولان این خط حداکثر ظرف مدت ۶۰ ماه و حداقل شش ماه می‌توانند اقساط خود را پرداخت کنند. افرادی که تمایلی به دریافت این تسهیلات ندارند می‌توانند امتیاز خود را به بستگان درجه یک خود منتقل کنند. همچنین شرکت‌ها و اشخاص حقوقی می‌توانند با ارائه معرفی نامه نسبت به واگذاری امتیاز این تسهیلات اقدام نمایند.

بانک ملی ایران در راستای حمایت از مشتریان و رفع نیاز‌های ضروری آنها، طرح «مهربانی ملی» (وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی) را ارائه می‌کند. برای اطلاع از شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی مطلب کامل زیر را بخوانید:

شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی 

به گزارش زی‌سان، این طرح، فرصتی استثنایی برای دریافت وام قرض الحسنه تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان با شرایطی آسان و در کمترین زمان ممکن فراهم می‌کند.

 

tags # وام سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ◄ کدهای دستوری دریافت رمز دوم پویا تمامی بانک‌ ها
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • فیلم/ استقبال رسمی مقامات سریلانکا از رییس جمهور
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • وام بزرگ ۳۰۰ میلیون تومانی را از این بانک‌‎ها دریافت کنید
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • نحوه دریافت وام ۵۰۰ میلیونی بانک ملت اعلام شد +مبلغ اقساط