Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:54:24 GMT

پلمب تعداد ۶۸۹ واحد صنفی متخلف در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۵۰۰

پلمب تعداد ۶۸۹ واحد صنفی متخلف در اصفهان

جواد محمدی فشارکی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به پلمب تعداد ۶۸۹ واحد صنفی متخلف در اصفهان به دلیل انجام فعالیت صنفی و عدم تمکین به اجرای مصوبه استانی ستاد مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: در طرح ویژه نوروزی، از ۲۵ بهمن تا ۱۵ فروردین ماه، تعداد ۲۳ هزار و ۴۱۸ بازرسی انجام شد که ۸۳۱ فقره پرونده تشکیل و برای تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اطلاعات کذبی در شبکه های اجتماعی مبنی بر تعیین ساعات کاری برخی از صنوف منتشر شده است که هیچ گونه وجه قانونی ندارد.ا

مدیربازرسی و نظارت اصناف اصفهان تاکید کرد: اتاق اصناف ایران و دیگر سازمان های صنفی تابع تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا به مدیریت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستن و بازنشر چنین اخباری در فضای مجازی موجب برهم زدن نظم اجتماعی خواهد بود و پیگرد قانونی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه به غیر از صنوف پیوست یک که در پیوند با مایحتاج اساسی مردم هستند مابقی تا بیست و سوم فروردین ماه تعطیل خواهندبود، تصریح کرد: از روز بیست و سوم فروردین ماه به بعد مشخص خواهد شد تا صنوف مختلف به ترتیب اولویت فعالیت خود را آغاز کنند.

محمدی ابراز داشت: طبق گفته رئیس اتاق اصناف کشور صنوف ارائه دهنده خدمات ضروری تر در اولویت قرار خواهند گرفت و این فرایند تا اول اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت و از اول اردیبهشت اغلب صنوف فعالیت خود را آغاز خواهند کرد؛ ترتیب اولویت برای شروع فعالیت واحدهای صنفی به مرور اعلام خواهد شد.

کد خبر 4892266

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا بازرسی اصناف ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد طرح غربالگری گرگان روز طبیعت سال جهش تولید بیرجند ضدعفونی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

محمدعلی توکلی گفت: دراین گشت بازرسی که دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ۷ واحد‌های صنفی لوازم کشاورزی صورت گرفت؛ ۴ واحد صنفی که دارای تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، عدم ارائه فاکتور خرید، گران‌فروشی و تقلب درکسب، پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، با بیان اینکه شغل اکثر ساکنان جنوب کرمان، کشاورزی می‌باشد و این افراد برای تهیه انواع سموم و آفت کش‌ها و کود‌های شیمیایی و ریزمغزی و ... به فروشگاه‌های لوازم کشاورزی مراجعه می‌نمایند. تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف می‌توانند با مراجعه حضوری به سازمان صمت جنوب کرمان معاونت بازرسی واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام نموده تا کارشناسان اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی نمایند.

توکلی ضمن هشدار جدی به واحد‌های صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی‌ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی در حال انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۴ واحد صنفی پوشاک در مشهد
  • پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در سرچهان
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در مراغه
  • پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در لامرد
  • از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر تا پلمب واحد‌های صنفی متخلف در فارس
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در فریمان