Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@15:32:56 GMT

اطلاعات داخلی را به فیفا و AFC می‌دهند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۷۳۸

اطلاعات داخلی را به فیفا و AFC می‌دهند

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با اشاره به نامه‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت که برخی از ایران به AFC اطلاعات می‌دهند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا آصفی درباره نامه‌های AFC در خصوص انتخاب مهدی محمدنبی به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال و اینکه آیا این مسئله دخالت در ریز کارهای فدراسیون است یا نه، اظهار داشت: فدراسیون فوتبال ما در این روزها ثبات لازم را ندارد و به همین دلیل AFC روی هر اتفاقی حساسیت نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر شرایط ما اینطور نبود، آنها حساس نمی‌شدند.

وی در مقایسه شرایط عجیب‌تر ابراهیم شکوری برای تصدی پست سرپرستی دبیرکلی که 16 ماه پیش رقم خورده و هیچ حساسیتی هم برای AFC ایجاد نکرده بود، عنوان کرد: همانطور که گفتید، AFC پیش از این حساس نشده بود و به همین دلیل این شائبه به وجود می‌آید که برخی، اخبار داخلی فدراسیون را به AFC و فیفا ارسال می‌کنند که نمی‌خواهم درباره این موضوع بیشتر از این صحبت کنم.

بیشتر بخوانید:

گزارش AFC درمورد ستاره درخشان استقلال

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: فدراسیون شرایط خوبی ندارد، بی ثبات است، پول‌های ما در فیفا به خاطر تحریم‌ها وارد حساب فدراسیون نمی‌شود که به لحاظ مالی شرایط را سخت کرده و اگر مسئولان کشور بی توجه باشند، شرایط از این هم سخت‌تر می‌شود.

آصفی تاکید کرد: در شرایط فعلی، اعضای هیئت رئیسه، مجمع فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان باید هر چه زودتر درباره اساسنامه و اصلاحات آن تصمیم گیری کنند. به دلیل ویروس کرونا فوتبال تعطیل شده و آغاز رقابت‌های ملی و باشگاهی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، با این حال همین فرصت خوبی برای مجمع است تا درباره اساسنامه تصمیم درستی بگیرد.

وی درباره حضور نبی به عنوان دبیرکل در فدراسیون فوتبال و اینکه با برگزاری جلسه روز دوشنبه هیئت رئیسه انتخاب او نهایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: آقای نبی گزینه خوبی برای این کار به شمار می‌رود و در سمت دبیرکلی هم بسیار با تجربه است. فکر می‌کنم ایرادی هم که AFC وارد کرده بود و حضور همزمان او در باشگاه پرسپولیس را ایراد می‌دانست، حل شده است. با مصوبه روز دوشنبه هیئت رئیسه هم فکر نمی‌کنم دیگر ایرادی در این خصوص وجود داشته باشد. 

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید حمیدرضا آصفی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فیفا فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران

لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR برگزار خواهد شد و دلیل مخالفت فیفا با درخواست فدراسیون ایران مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ روز گذشته خبری مبنی بر اینکه فیفا با برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از کمک داور ویدئویی مخالفت کرده، منتشر شده بود.

دلیل مخالفت فیفا این بوده که برگزاری تک بازی با VAR از نظر رعایت اصل جوانمردی در برگزاری لیگ منافات دارد و با پیگیری خبرنگاران مشخص شد فیفا در پاسخ به درخواست فدراسیون فوتبال برای برگزاری برخی مسابقات حساس با کمک داور ویدئویی مخالفت کرده و تاکید داشته دیگر به صورت «تک بازی» اجازه استفاده از VAR را نمی دهد و فدراسیون فوتبال اگر می خواهد از این سیستم استفاده کند باید در همه مسابقات داشته باشد.

این در حالی است که بازی دربی تهران به عنوان تک بازی لیگ برتر ایران با کمک داور ویدئویی برگزار شده است. هنوز مشخص نیست در آن بازی ، مجوز رسمی فیفا برای استفاده از وی ای آر گرفته شده بود یا خیر؟

با توجه به این مخالفت فیفا به احتمال بسیار زیاد برگزاری فینال جام حذفی هم با کمک داور ویدئویی منتفی است. البته مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز در تازه ترین گفت وگویی که داشته اعلام کرده سعی می کنند فصل آینده همه مسابقات با VAR برگزار شود.

دیگر خبرها

  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه شد!
  • وضع جرایم ۲ تا ۴ میلیارد تومانی در فوتبال بدون مصوبه هیات رییسه! / تاج فقط تماشا می‌کند!
  • فدراسیون، فوتبال ایران را ممنوع المصاحبه کرد!
  • هشدار درباره برگزاری اردو‌های تیم های تهرانی و فعالیت مدیربرنامه‌ها
  • مجلس با رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت موافقت کرد
  • دفاع دانشگاه خواجه نصیر از حملات شب گذشته به سرزمین‌های اشغالی
  • برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت رئیسه هیات ورزش دانش آموزی استان قم