Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماجرای قطعی برق در سنندج از یک سال گذشته تاکنون همچنان تداوم داشته و خاموشی‌های مکرر و بدون اطلاع قبلی به مردم سبب ایجاد نارضایتی شهروندان شده است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، با وجود توانایی استان کردستان در تولید و توزیع برق مورد نیاز مردم، خاموشی‌های مکرر و بدون اطلاع قبلی به مردم سبب ایجاد نارضایتی شهروندان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه قطعی‌های برق نسبت به سالیان گذشته روند رو به بهبودی داشته اما در یک سال اخیر تاکنون ماجرای قطعی برق در سنندج فصل سرد و گرم نشناخته و همواره یکی از مشکلات دامنگیر شهروندان در گرمای تابستان و سرمای زمستان بوده به طوری‌که هر چند وقت یک بار شاهد خاموشی در برخی از محلات سطح شهر بوده‌ایم و وصل مجدد آن نیز ساعت‌ها طول کشیده است.

بسیاری از شهروندان سنندجی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از این که متولیان امر در قطع ناگهانی برق هیچ توجهی به ضرر و زیان مادی این کار برای مشترکین نکرده، به‌شدت گله‌مند و خبرنگار ما نیز هر بار که خواسته مردم را از مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان پیگیری کرده با عذرخواهی و بی‌توجهی اصل موضوع را فیصله یافته تلقی کرده است.

تولید همزمان برق و مواد ضدعفونی کننده در نیروگاه بندرعباسنحوه محاسبه صورت‌حساب برق با حذف قبوض کاغذی تغییر نکرده است

قطعی ناگهانی برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی به مردم معضلی است که در یک سال اخیر تاکنون با وجود یادآوری مکرر خبرنگار تسنیم به مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان، "به چشم گفتن و تکرار نمی‌شود" خلاصه اما همچنان تداوم داشته و این در حالی‌ است که این مجموعه از همه امکانات اطلاع‌رسانی برخوردار است.

گزارش خبرنگار تسنیم حاکی است که امروز با وجود این که سنندج هنوز وارد فصل گرما نشده، قطعی برق از ساعت 10:30 صبح تا 12:20 ظهر در برخی از محلات شهر بدون اطلاع قبلی به مردم باز اتفاق افتاد این در حالی‌ است که که براساس پیگیری‌ خبرنگار ما هیچ‌گونه اطلاعیه قطعی در سایت شرکت توزیع برق استان و کانال‌های این مجموعه در شبکه‌های مجازی منتشر نشده و تداوم این رویه نامبارک شهروندان را بیش از پیش نگران می‌کند.

هیوا لهونیان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تعویض کابل‌های فرسوده برخی از محلات سطح شهر را علت قطعی برق بدون اطلاع به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: از سال گذشته برنامه‌هایی برای تعویض کابل به صورت گسترده برنامه‌ریزی شده و باید در کل استان 300 تا 400 کیلومتر از کابل‌ها اصلاح شود و اتمام این کار زمان‌بر است.

وی با بیان اینکه قطعی‌های دو ساعته برق مربوط به اصلاح شبکه است، افزود: گاهی تعویض کابل در برخی از محلات هفته‌ای تا 10 روز طول می‌کشد و به‌خاطر اینکه وقفه‌ای در کار و زندگی مردم ایجاد نشود، مجبوریم برنامه‌ریزی شده انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان با بیان اینکه اخیراً سرقت کابل بیش از حد افزایش یافته و به‌خاطر همین از اطلاع‌رسانی می‌ترسیم گفت: نگرانی و دغدغه مردم و خبرنگاران از قطعی برق بدون اطلاع‌رسانی قبلی به آنان به‌حق بوده اما اشکال ندارد همچنان صبور باشند.

به گزارش تسنیم تداوم بی‌توجهی به خواسته مشترکان برای اطلاع‌رسانی قبلی درباره قطعی برق در استان کردستان به‌ویژه شهر سنندج، سؤال‌برانگیز و باید مسئولان مربوطه چاره‌ای اساسی بیندیشند.

انتهای پیام/486/ح

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کردستان خبرنگار تسنیم برخی از محلات قبلی به مردم اطلاع رسانی بدون اطلاع قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال انرژی برای پایداری شبکه و بهبود خدمات رسانی به مشترکان ، برق برخی مناطق شهرستان‌های رشت، فومن، رضوانشهر، تالش، رودبار، رودسر و بندرانزلی، فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳، حداکثر به مدت ۲ ساعت قطع خواهد شد. برنامه این قطعی‌ها به شرح زیر است:

شهرستان رشت: 

برق واحد تولیدی نبی افرا نصفی کوچصفهان، روستا‌های کوچصفهان، فلکه امام رضا، اداره مخابرات، خیابان استاد مطهری، درمانگاه و بخشداری کوچصفهان، ۳۰ فروردین از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع می‌شود.

شهرستان فومن:

برق کارخانه برنجکوبی اسماعیل هادی نژاد، رودپیش، روستای گوشلوندان، برنجکوبی محمدصادق وغلامعلی اکبری، روستای کیابان فومن، سردخانه حدادفر، شرکت فومن راه سوار، گوشلوندان جنب روشنایی معابر، پمپاژ آب آشامیدنی رودپیش از ساعت ۱۲ تا ۱۳ سی ام فروردین قطع می‌شود.

همچنین فردا پنجشنبه ۳۰ فروردین برق مجموعه فرمانداری فومن، کمیته امداد امام، شهرک آیت اله بهجت، هتل واران، دادگستری فومن - ازمایشگاه تشخیص طبی، بوئین، بیمارستان ۹۶ تختخوابی فومن از ساعت ۹ تا ۱۱ قطع خواهد شد.

شهرستان رضوانشهر: 

همچنین برق روستای پونل فردا از ساعت ۱۵ تا ۱۷ قطع خواهد شد. 

شهرستان تالش: 

برق شرکت کیلکا پورتالش کرگانرود، روستای شیرآباد، و کارخانه پودرماهی هارپا فردا از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴:۳۰ قطع خواهد شد.

شهرستان رودبار:

لوشان: برق سالن ورزشی چند منظوره، کوچه گلستان روبروی پارک گلستان، پلیس راه و روستای جمال آباد، کارخانه آسفالت جهانگیر قره چال، کلشتر، کُرد، شرکت تولیدی تیغه‌های فولادی ایران و شرکت سیمان خزر پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۲ تا ۱۳ قطع خواهد شد.

شهرستان رودسر: 

چابکسر: برق بخشداری چابکسر، خیابان فرهنگ، روبروی اداره برق، شهرداری چابکسر، خیابان امام، جنب تامین اجتماعی، جایگاه سوخت CNG، جنب کارخانه افشره، دفتر امام جمعه، مجتمع آهوان، قاسم آباد سفلی، اتوبان و مجتمع صبا باتری ۳۰ فروردین از ساعت ۹ تا ۱۰ قطع خواهد شد. 

شهرستان انزلی:

کپورچال: برق شرکت تدبیر پودر ماهی، شرکت صنایع کلیکا، سنگاچین روبروی انبار امور توزیع برق غرب، مرغداری مسعود علیپور، چهارفریضه و خزرویلا فردا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • قطعی برق برخی مناطق شهری و روستایی در ۷ شهرستان گیلان
  • گیبل استیوسون یک طلای ایران را در المپیک پاریس قطعی کرد
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • پرداخت چهار هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال از محل مالیات به شهرداری‌های ایلام
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • دف‌نواز سنندجی: مسئولان حمایت از دف‌نوازی را دریغ نکنند
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • پرداخت ۴۲۹ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های ایلام