Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان میادین میوه و تره بار اعلام کرد انواع میوه‌ها و محصولات فرنگی تازه که حاوی «ویتامین ث» هستند، در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان میادین میوه و تره بار، «ویتامین ث» از جمله ویتامین‌هایی است که قدرت آنتی اکسیدانی بالایی دارد و در بالا بردن سیستم ایمنی و دفاعی بدن نقش دارد و برخی از میوه‌ها، صیفی‌جات و سبزیجات، سرشار از آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«ویتامین ث» در محصولاتی همچون مرکباتی مانند پرتقال، نارنگی، لیمو شیرین و لیمو ترش، خانواده کلم‌ها، طالبی و خربزه و گرمک، انواع فلفل ریز و دلمه‌ای، آناناس، سیب زمینی، گوجه فرنگی، توت فرنگی، شلغم، کدو حلوایی، انبه و سبزیجاتی مانند جعفری، شاهی، پیازچه، ریحان و گشنیز، وجود دارد.

«ویتامین ث» علاوه بر حفظ سلامتی و افزایش کارآیی بدن، در پیشگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی نیز مؤثر است و البته این ویتامین را بدن انسان تولید نمی‌کند، بلکه از طریق مصرف مواد غذایی از جمله میوه‌هایی که حاوی «ویتامین ث» هستند، می‌بایست تأمین شود.

در حال حاضر انواع میوه‌ها و محصولات فرنگی تازه که حاوی «ویتامین ث» هستند، در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شوند و تهیه این محصولات با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برای عموم شهروندان از این مراکز امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویتامین سی سبزیجات آنتی اکسیدان فلفل قرمز میادین میوه و تره بار ویتامین ث میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال زیر تیغ جراحی؛ زمان بازگشت به میادین مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدی پور هافبک استقلال به دلیل پارگی رباط صلیبی در دیدار هفته بیست و دوم مقابل مس رفسنجان ادامه فصل را از دست داد.

مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد. هافبک استقلال پس از طی کردن دوران نقاهت می‌تواند از آذر ماه برای آبی پوشان به میدان برود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ستاره استقلال زیر تیغ جراحی؛ زمان بازگشت به میادین مشخص شد
  • میوه هایی که از سفید شدن مو جلوگیری می کند
  • قیمت میوه های نوبرانه اعلام شد
  • این میوه سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین آ و بادیگارد قوی قلب شماست
  • توت فرنگی جویبار در سبد میوه مناطق مختلف کشور
  • زندگینامه شهدا سرشار از درس است
  • این میوه کمبود‌های بدن را جبران می‌کند
  • مصرف این صیفی همه کمبودهای بدن و ویتامین ها را جبران می کند/ تنظیم آنی فشار و قند خون
  • قیمت آجیل و خشکبار در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قیمت حبوبات در میادین تره بار