Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@23:28:14 GMT

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر و داستان انقلاب

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۹۷۴

تمدید مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر و داستان انقلاب

مهلت ارسال اثر به جشنواره شعر و داستان انقلاب تا پایان اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیرخانه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب آخرین مهلت ارسال اثر به این رویداد ادبی را تا پایان اردیبهشت ماه امسال تمدید کرد.

این مهلت که پیش از این ۱۵ فروردین ماه اعلام شده بود، به دلیل درگیری کشور با ویروس کرونا و ایجاد محدودیت برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بیش از یک ماه گذشته، تا پایان اردیبهشت امسال تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی تهران، خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، حوزه هنری، طبقه منفی یک، دبیرخانه مرکزی جشنواره‌های حوزه هنری ارسال کنند و یا با دبیرخانه به شماره  5-۸۴۱۷۲۲۰۴ تماس بگیرند.

همچنین هفدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان «جوان سوره» نیز به دلیل شرایط عمومی کشور تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌شود.

همچنین محافل حوزه هنری از جمله «در حلقه رندان» و«اتفاق ترانه» تا پایان مقابله با کرونا به منظور همراهی با مردم و سیاست فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار نمی‌شوند و از طریق پخش در فضای مجازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شعر جشنواره هنر انقلاب شعر و داستان تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه

علی محمدی اظهار داشت: استان لرستان با تبدیل ۱۹ هزار و ۹۷۵ مجوز کاغذی به شناسه یکتا، همچنان در صدر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف پروانه‌های کسب کاغذی قرار دارد.

وی گفت: بر اساس حکم تبصره هفت ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب‌وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی لرستان، عنوان کرد: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب‌وکار‌هایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب‌وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

محمدی، افزود: متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد و شماره‌سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

وی تأکید کرد: مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت‌ماه سال جاری تمدید شده و از ابتدای سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و مراکز دولتی به دارندگان مجوز‌های قدیمی خدماتی ارائه نخواهند داد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • بازگشت به تعالیم قرآن و نهج البلاغه تکلیف حوزه و دانشگاه است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به جشنواره طنز و رسانه
  • فرمانده سپاه قدس گیلان: ۷۵ هزار اثر به دبیرخانه جشنواره مردمی مدرسه عشق ارسال شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا