Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:50:34 GMT

تعطیلی تمام مراکز آموزشی و زیارتی استان قم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۹۷۹

تعطیلی تمام مراکز آموزشی و زیارتی استان قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم پس از پایان جلسه ویدئوکنفرانسی با رئیس جمهور در ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: براساس مصوبه امروز این ستاد، فعالیت حضوری همه مراکز آموزشی دانشگاهی و حوزوی تا پایان فروردین تعطیل است همچنین مراکز زیارتی قم نیز مانند حرم مطهر و جمکران تا پایان فروردین تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار از ادامه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های قم تا پایان فروردین خبر داد و گفت: همچنان از تردد افراد غیربومی و غیرساکن جلوگیری خواهد شد.

سرمست عنوان کرد: حمل و نقل عمومی بین شهری نیز تا پایان ماه جاری تعطیل است.

استاندار در بخش دیگری از سخنان خود فعالیت ادارات را از هفته آینده تا پایان فروردین مورد توجه قرار داد و گفت: از ۲۳ تا پایان فروردین، دو سوم نیرو‌ها باید در ادارات حاضر و یک سوم به صورت شیفتی سرکار حاضر شوند و یا از مرخصی استفاده کنند که مرخصی استحقاقی محسوب نخواهد شد و اولویت با افراد بیمار، مسن و بانوان است.

او با اشاره به اینکه فعالیت برخی واحد‌ها مانند رستوران‌ها و مراکزی که موجب تجمع شود همچنان ممنوع است گفت: از هفته آینده فعالیت برخی اصناف کم خطر که لیست آن‌ها اعلام می‌شود بلامانع است.

سرمست در عین حال تصریح کرد: شرط فعالیت این واحد‌ها رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم تجمع است.


او همچنین فعالیت پروژه‌های عمرانی و کارگاه‌های تولید مصالح ساختمانی را نیز به شرط رعایت مسایل بهداشتی بلامانع اعلام کرد.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، همه آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی مکلفند نتیجه کرونای مثبت مراجعان را به خود افراد، خانواده و محل کار آنان اطلاع دهند.

استاندار در پایان با اشاره به ضرورت استفاده مردم از کسب و کار‌های اینترنتی و خدمات الکترونیکی از مردم خواست از هرگونه تردد غیرضروری در مراکز عمومی و خیابان‌ها بپرهیزند.

سرمست همچنین از صداوسیما خواست: همچنان به اقناع افکار عمومی، روشنگری و اطلاع رسانی به مردم و رعایت اصل ماندن در خانه بپردازد.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار قم ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی حسن روحانی تا پایان فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟

به گفته معاون سازمان امور استخدامی با وجود کاهش ساعت کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

به گزارش اکوایران، مهدی یزدان‌پناه، معاون سازمان امور استخدامی به شایعات درباره فعالیت بانک‌ها در روز‌های پنج‌شنبه پایان داد و صراحتاً اعلام کرد: حتی با کاهش ساعات کاری ادارات، بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها باز هستند و تعطیلی مشمول این بخش نمی‌شود.

او می‌گوید: اگر بانک‌ها پنج‌شنبه‌ها تعطیل باشند، به لحاظ فعالیت جاری کشور، رسما پنجشنبه‌ها را از دست خواهیم داد.

این در حالی است که هفته گذشته، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفته بود که در صورت تصویب قانون افزایش تعطیلات آخر هفته، بانک‌ها نیز مشمول این قانون می‌شوند.

اما به گفته معاون سازمان امور استخدامی، تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیرو‌های مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روز‌های پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آن‌ها نخواهد شد.

او همچنین گفته است که تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند و در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسدود شدن ۲۱ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن
  • ساخت و ساز مراکز آموزشی استان امیدوارکننده است
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • بانک‌ها پنجشنبه‌ها تعطیل می‌شوند؟
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  • بانک‌ها پنج‌شنبه ها باز هستند
  • جدیدترین جزئیات درباره تعطیلی پنجشنبه ها | بانک ها مستثنی شدند | تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؟ + فیلم
  • حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در راستای مردمی‌سازی اقتصاد یزد