Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@12:56:45 GMT

تمرین خانگی ملی پوش ژیمناستیک ایران به امید المپیک

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۷۹۹۲

تمرین خانگی ملی پوش ژیمناستیک ایران به امید المپیک

سعید رضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک ایران به چالش ورزش در خانه پیوست. کیخا که یکی از فینالیست های مسابقات کسب سهمیه المپیک است همچنان با تمرین در خانه آمادگی جسمانی خود را حفظ می کند.

به گزارش ایسنا، باتوجه به شیوع کرونا بیشتر ورزشکاران تصمیم گرفتند که با ماندن در خانه سرعت شیوع این بیماری را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از آنان برای حفظ آمادگی جسمانی خود تمریناتی را در منزل پیگیری می کنند. سعید رضا کیخا یکی از ملی پوشان ژیمناستیک ایران به چالش ورزش در خانه ملحق شد. او یکی از فینالیست های مسابقات کسب سهمیه المپیک است. این مسابقات به دلیل شیوع کرونا لغو شد اما کیخا برای حفظ آمادگی جسمانی خود در خانه به فعالیت های ورزشی ادامه می دهد. 

البته این ملی پوش ایران بدون داشتن تجهیزات خاصی در حال تمرین کردن است. او در نظر دارد با این تمرینات آمادگی خود را برای ادامه کار و حضور در رقابت های انتخابی المپیک حفظ کند و شانس کسب سهیمه را از دست ندهد.

فیلمی از تمرین سعیدرضا کیخا در  منزلش:

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سعیدرضا کیخا کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: مهدی الفتی، ملی پوش گلستانی ژیمناستیک با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک توانست سهمیه حضور در المپیک پاریس را کسب کند.

قاسمعلی برزمینی، در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: مهدی الفتی، ملی‌پوش گرگانی ژیمناستیک ایران موفق شد با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند.

وی گفت: اولین بار است که یک ورزشکار رشته ژیمناستیک از ایران موفق به کسب سهمیه المپیک شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: مهدی الفتی با کسی ۶۲ امتیاز موفق شد حضور در المپیک پاریس را برای خود قطعی کند.

برزمینی ادامه داد: الفتی در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز با کسب نشان نقره نخستین نشان این بازی‌ها را برای ایران به ارمغان آورد.

دیگر خبرها

  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • ردپای مربی قزوینی در المپیکی شدن الفتی
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • ورزشکار گلستانی راهی المپیک شد/ تاریخ‌سازی مهدی الفتی در ژیمناستیک
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • مهدی الفتی ملی پوش گلستانی سهمیه المپیک پاریس در رشته ژیمناستیک را کسب کرد