Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:53:38 GMT

عرضه ۱۴۰۰ تن میوه شب عید در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۰۱۱

عرضه ۱۴۰۰ تن میوه شب عید در اردبیل

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از توزیع یک هزار و ۴۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید در اردبیل خبر داد.

رامین صادقی ۱۷ فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل برحسب رسالت سازمانی، در راستای تنظیم بازار و تعادل قیمتها به منظور افزایش رفاه عمومی در ایام پایان سال با بهره مندی از ظرفیتهای  زیرمجموعه سازمان و مکانیزمهای نظارتی سازمانهای اقتصادی مایحتاج عمومی و کالاهای ضروری استان  را تامین و در شبکههای صنفی در خدمت شهروندان قرارداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات شورای نظارت با حضور اعضای جلسه و مدیران شبکههای تامین و توزیع و روسای سازمانهای صنفی، شرکت پشتیبانی امور دام در خصوص تهیه و توزیع کالاهای منتخب و خاص ضروری از قبیل برنج، شکر، روغن نباتی، گوشت مرغ و گوشت منجمد، پرتقال تامسون، سیب قرمز و... تدابیر مناسب و هماهنگ با مشارکت دستگاههای مذکور اتخاذ شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: عرضه کالاهای مصرفی و مورد نیاز و اشباع منطقی بازار  روند متعادل را در ایام پایان سال طی کرد و نوسانات قیمت نیز اغلب به صورت نامحسوس در حد انتظار مصرف کنندگان بوده است.
صادقی گفت: طرح خرید 500 تن سیب قرمز و 900 تن پرتقال و کیفیت بسیار خوب سیب قرمز با توزیع اقلام مختلف تنظیم بازار به صورت گسترده در سطح استان انجام شد و توزیع میوه و مرکبات از سوی دولت و ثابت نگهداشتن قیمت آن در خصوص مقدار جذب و توزیع کالاهای منتخب و اساسی در ایام پایان سال مناسب بود.
صادقی با تشریح عملکرد اجرای طرح نظارتی  ویژه پایان سال بیان کرد: از ابتدای اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین بازرسی از ۲۱ هزار و ۱۷۶ واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی انجام شد که این بازرسیها منجر به تشکیل 480 پرونده تخلفاتی و کشف 529 مورد تخلف شده که پرونده متخلفان پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بررسیهای کارشناسی به ارزش کل 41 میلیارد ریال به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی همچنین از انجام 107 مورد  گشت مشترک با ارگانهای ذیربط خبر داد و گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی صورت گرفته در راستای دریافت و پاسخگویی به هرگونه گزارش و شکایت واصله مردمی تعداد  510 مورد دریافت شکایات مردمی به صورت تلفنی، کتبی و حضوری از طریق سامانه ارتباطی 124 ثبت شده که در این راستا شاهد  تشکیل 125 فقره پرونده تخلف صنفی هستیم.
صادقی افزود: استفاده از ناظرین افتخاری به تعداد 129 نفربه مدت ۴۵ روز که موجب افزایش راندمان طرح نظارتی شد، از دیگر اقدامات سازمان در راستای نظارت بر بازار بود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی میوه شب عید پایان سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار

شهردار تهران گفت: «میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره‌بار پایتخت را توزیع می‌کنند.»

وی افزود: میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران را توزیع می‌کنند و در صورت کوچکترین اتفاق، معیشت مردم آسیب خواهد دید.

شهردار تهران همچنین در مورد واردات واگن‌های چینی اظهار کرد: کار‌های مربوط به واردات واگن‌های چینی در حال انجام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخلف عرضه خارج از شبکه ۶۶ کیسه آرد خبازی در بیرجند
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • دپوی ۱۳ هزار خودرو در گمرکات
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی در مشهد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها