Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ساختمان مرکزی دادگستری استان توسط قرارگاه جهادی ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان ضدعفونی شد. تاریخ انتشار: 16:21 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۱۴۲ به گزارش گروه حقوقی وقضایی خبرگزاری میزان، محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان ضمن تقدیر از اقدامات جهادی و ارزنده ارتش جمهوری اسلامی در مقابله و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا گفت: ارتش، سپاه پاسداران و دیگر ارگان‌های نظامی، انتظامی و اطلاعاتی همواره پشتیبان و نگهبان تمامیت ارضی و تامین امنیت کشور بوده و هستند و در شرایط کنونی نیز جهادگرانه به میدان آمده و همراه و همپای دیگر سازمان‌های مسؤول در راستای حفظ سلامت مردم و مبارزه با ویروس کرونا در صحنه حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در دادگستری کل استان اصفهان از همان آغازین روز‌های انتشار این ویروس، کلیه اقدامات پیشگیرانه اعم از ضدعفونی مستمر اماکن و تجهیزات، کنترل و مراقبت جدی در مبادی ورودی‌ها و انجام تست اولیه تب سنجی مراجعان و اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در راستای حفظ سلامت کارکنان و مردم، معمول گردیده و امروز نیز شاهد حضور نیرو‌ها و تجهیزات قرارگاه جهادی پدافند زیستی ارشد نظامی آجا در منطقه اصفهان و ضدعفونی کامل ساختمان مرکزی دادگستری استان بودیم و انشاءالله ضد عفونی نمودن سایر مجتمع‌های قضایی در روز‌های آینده توسط قرارگاه مذکور انجام خواهد شد. همچنین لازم است از زحمات پرسنل شهرداری هم که همه روزه ورودی مجتمع‌های قضایی را ضد عفونی می‌کنند تشکر نمایم.

حبیبی در پایان از عموم مردم خواست تا علاوه بر جدی گرفتن کلیه توصیه‌ها و انجام اقدامات لازم در جهت پیشگیری و انتقال ویروس کرونا از مراجعه و حضور غیرضروری در اماکن عمومی به خصوص دادگستری جدا خودداری نمایند.

بیشتر بخوانید: حمایت قضایی از مأموران مستقر در مبادی ورودی و خروجی سطح استان اصفهان

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری استان اصفهان ویروس کورنا استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری

طاهری دبیر قرارگاه جهادی چهارمحال و بختیاری گفت: طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه استان اجرا شد.

وی افزود: با همراهی و همکاری معلمان آموزش و پروش به صورت داوطلبانه ۲۰ درصد مدرسه استان رنگ آمیزی و بهسازی شده است.

طاهری اضافه کرد: طرح قرارگاه جهادی آموزش و پرورش از سه سال پیش آغاز شده که تا کنون بیش از هزار و ۱۰۰ هزار و فعالیت جهادی با همراهی ۶۰۰ معلم در استان انجام شده است.

بیشتر بخوانید

نهضت بهسازی و شاداب‌سازی مدارس کم‌برخوردار بروجن

وی ادامه داد: در این طرح در حوزه تعلیم و تربیت برای ارتقا علمی به چهار هزار دانش آموز کم برخودار آموزش داده شد.

عامریان دبیر کارگروه قرارگاه تربیتی کشور هم گفت: طر‌ح‌های جهادی در حوزه آموزش فرهنگی و محرومیت زدایی در ۳۳ هزار مدرسه کم برخوردار کشور اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • خرداد امسال ۱۲۱ روستا از آب پایدار برخوردار می‌شوند
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • برخورداری ۱۲۱ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار در خردادماه
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • اقدام عجیب لیلا، دختر الهام علی‌اف و دوست‌پسر یهودی‌اش!
  • اظهارات تحقیر‌آمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل