Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:21:13 GMT

هلال احمر سبزوار به حالت آماده باش درآمد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۰۴۵

هلال احمر سبزوار به حالت آماده باش درآمد

محمد علی جباری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو تیم امدادگر و نجاتگر هلال احمر در شهر سبزوار و ۱۵ امدادگر در سه پایگاه امداد و نجات این شهرستان برای مقابله با سیل احتمالی در وضعیت آماده باش کامل به سر می برند.
وی با اشاره به آماده بودن تجهیزات پایگاههای امداد و نجات جاده ای شهرستان سبزوار ادامه داد: شهروندان در صورتی که به کمک نیاز داشتند با سامانه ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
‌رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار نیز گفت: در پی گزارش سازمان هواشناسی مبنی بر سامانه بارشی قوی تمامی ماموران آتش نشانی این شهر در حالت آماده باش قرار دارند.
مهدی احمدی راد افزود: تمامی ایستگاه های آتش نشانی سبزوار مجهز به انواع کف کش های برقی تک فاز و همچنین ایستگاه دو آتش نشانی به عنوان ایستگاه پشتیبان، مجهز به انواع کف کش های پرتابل تک و سه فاز، پمپ های روبین و دیزل  آماده خدمت رسانی به شهروندان در صورت بروز حادثه هستند.
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی پیرو هشدارهای قبلی در زمینه بارش‌های رگباری و احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل برای امروز و فردا نیز در همین زمینه هشدار داد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
 

برچسب‌ها سبزوار بارش باران سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار بارش باران سازمان امداد و نجات هلال احمر سبزوار بارش باران سازمان امداد و نجات هلال احمر آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن گفت: بدون اطلاع قبلی از طریق مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی و با هماهنگی‌های صورت گرفته با شورای مدیریت بحران با تماس به پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی شهرستان بردسکن مبنی بر وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودروی سواری در کیلومتر ۵ محور بردسکن به انابد سه راهی روستای حطیطه بلافاصله دو تیم از این پایگاه در قالب یک دستگاه آمبولانس و خودروی امداد و نجات به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

حسن جوان افزود: در اجرای این مانور تیم امداد و نجات جاده‌ای این پایگاه در اسرع وقت در محل حادثه حضور و نسبت به رها سازی مجروحان این حادثه فرضی اقدام کردند.

وی هدف از اجرای این مانور را آمادگی نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سید احمد موسوی در مواقع حوادث جاده‌ای اعلام کرد.

درحاشیه این مانور علی سروری دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان بردسکن با تقدیر از مدیریت جمعیت هلال احمر شهرستان مبنی بر برگزاری این مانور فرضی از حضور به موقع نیرو‌های پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید موسوی در رسیدن به سر صحنه تصادف قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۰ هزار سیل زده در ۵ روز
  • نوزاد بیمار در سیل جنوب سیستان و بلوچستان با بالگرد به بیمارستان کنارک منتقل شد
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • اجرای مانور لحظه صفر نیرو‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن
  • آخرین وضعیت اقدامات امدادی در سیل جنوب کشور/ امدادرسانی به هزار نفر و تداوم آماده‌باش
  • (ویدیو) آخرین جزئیات از نحوه امدادرسانی در سیل جنوب کشور
  • ۴۳ مسافر اتوبوس‌های گرفتار شده در سیلاب کنارک نجات یافتند
  • مفقود شدن ۳ زن در کرمان | اعزام ۳ تیم هلال احمر برای امداد و نجات
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است
  • برگزاری مانور امداد و نجات در کوهستان شبانه به همت هلال احمر آذربایجان غربی