Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیدکنندگان ماسک‌های پزشکی مورد تایید اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو معرفی شدند. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶ اجتماعی پزشکی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گزوه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ اداره نظارت بر تولید و کنترل کیفی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به شرایط فعلی بهداشتی و درمانی کشور و همچنین نیاز مبرم مراکز درمانی سراسر کشور به ماسک‌های پزشکی، تولید‌کنندگان ماسک‌های پزشکی مورد تایید اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، معرفی می‌شوند، بر این اساس مراکز درمانی سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به لیست پیوست نسبت به شناسایی شرکت‌های تولید‌کننده مذکور اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است این لیست در صورت تغییر و تکمیل، بروزرسانی خواهد شد.

لیست تولیدکنندگان ماسک‌های پزشکی مورد تایید اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو:

​​​​​​

لزوم اطلاع‌رسانی وضعیت بیماران بستری مبتلا به کرونا به خانواده‌هاآخرین آمار کرونا در کشور|22011 بهبودیافته و 3603 جان‌‌باخته + نمودارمدارس باید به‌گونه‌ای اداره شود که از توسعه کرونا جلوگیری شودوزیر بهداشت: هیچ پولی از بیماران مبتلا به کرونا نباید اخذ شودتقدیر رئیس‌جمهور و وزیر بهداشت از اقدامات بنیاد مستضعفان برای مقابله با کرونابررسی دغدغه خبرنگاران در گفت‌وگو با مجری برنامه "روی خط کرونا"جهانگیر: حتی یک مورد فوتی به خاطر کرونا در زندان‌ها نداشتیم/احتمال تمدید دوباره مرخصی‌هاکشف دارویی که می‌تواند کرونا را درمان کند

انتهای پیام/

R1014144/P/S2,24/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو

بنا بر اعلام بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران؛ میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا سوم اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالاهای اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالاهای تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.  

کالاهای اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالاهای اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه های روغنی و نهاده های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • طب ایرانی زمینه ساز توریسم درمانی در کشور
  • معرفی پرفروش‌ترین دارو‌ها در ایران + اسامی و میزان فروش
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد: رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • اهمیت ورود به بازارهای بین المللی برای تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی
  • بانک مرکزی اعلام کرد: تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • تامین ۶۳۶ میلیون دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان
  • ارز مورد نیاز برای تامین دارو تخصیص داده شود