Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@13:32:28 GMT

شما در آستانه امتحانی بزرگ قرار دارید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۰۹۶

شما در آستانه امتحانی بزرگ قرار دارید

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از مسئولین عراقی خواست در این شرایط، اختلافات سیاسی را کنار بگذارند و منافع کشور را مد نظر قرار دهند، چرا که عراق امروز با مشکلات بزرگ اقتصادی و بهداشتی رو به رو است.

وی افزود: «کشور بر عهده شما امانت الهی است، متأسفانه برخی هنوز به دنبال منافع حزبی و شخصی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همگان باید منافع کشور را در رأس امور قرار دهند».

این مرجع تقلید در ادامه اظهار کرد: «بیماری کرونا شوک بزرگی به جهان وارد کرد و انحرافات و نقص‌های بشر را نمایان ساخت. قدرت‌های بزرگ که از لحاظ تجهیزات و تسلیحات جنگی مقام اول را در دنیا دارند، در مقابله با این بیماری دچار مشکل شدند. اتفاقی که تا شش ماه پیش به سبب رسانه‌های دروغ‌پرداز قابل پیش‌بینی نبود. آیا آمریکا که هفت میلیارد دلار برای اشغال عراق هزینه کرد نمی‌توانست نیمی از این مبلغ را برای تأمین اجتماعی مردم خود هزینه کند؟».

آیت الله مدرسی همچنین همه‌گیری کرونا را عامل آشکار شدن نقص‌های زیر ساختی در عراق برشمرد و با مد نظر قرار دادن نکات زیر خواستار تلاش برای اصلاح این مشکلات شد:

اول: «بازنگری در اداره سازمان‌های بهداشتی و پزشکی».

دوم: «ایجاد مراکز مطالعاتی و پژوهشی در جهت راه‌حل‌یابی مشکلات موجود».

سوم: «اصلاح نظام آموزشی به صورتی که تربیت مقدم بر تعلیم باشد. و فارغ‌التحصیلان خدمت به وطن و منافع آن را در اولویت قرار دهند».

وی همچنین از تلاش کادر درمانی در مبارزه با بیماری کرونا، تقدیر کرد و افزود: «افرادی که این روزها خود را وقف درمان و کمک به هم‌نوعان خود کرده‌اند، همانند کسانی هستند که در میدان جنگ جهاد می‌کنند».

انتهای پیام/

352 / 352 عراق کرونا مرجعیت آیت الله سید محمد تقی مدرسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عراق کرونا مرجعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق

پس از آنکه رویترز به نقل از کتائب حزب‌الله عراق مدعی ازسرگیری حملات این گروه مقاومت علیه پایگاه‌های نظامی آمریکایی شد،رسانه‌های نزدیک به محور مقاومت با رصد بیانیه‌های منتشر شده، این خبر را تکذیب کردند

به گزارش مشرق، «کتائب حزب‌الله عراق هیچ بیانیه جدیدی منتشر نکرده است». این را خبرنگار شبکه المیادین لبنان پس از انتشار خبر ازسرگیری حملات این گروه مقاومتی علیه مواضع آمریکایی‌ها گزارش داد.

پس از آنکه خبرگزاری رویترز مدعی از سرگیری حملات کتائب حزب‌الله عراق به دلیل عدم پیشرفت در موضوع خروج نیروهای اشغالگر آمریکایی از این کشور در جریان سفر نخست‌وزیر محمد شیاع السودانی به واشنگتن شد، رسانه‌های نزدیک به محور مقاومت صحت این خبر را زیر سوال بردند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز نیز نوشت، طی ۴۸ ساعت گذشته کتائب حزب الله عراق نه بیانیه‌ای صادر کرده نه سخنگویش موضعی گرفته است.

آنچه در این خصوص منسوب به حزب الله عراق منتشر شده، صحیح نیست. رونوشت به رویترز، اسکای نیوز و الجزیره.

این در حالی است که در پی حمله‌ای جدید به مقر غیرقانونی نیروهای آمریکایی در شمال سوریه، رویترز و پس از آن چند رسانه دیگر به نقل از آن، ادعا کردند، کتائب حزب الله عراق، حملات به نیروهای آمریکایی را از سر می‌گیرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • سفر رئیس جمهور به پاکستان ثبات، امنیت و منافع متقابل را تقویت می‌کند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات «وعده صادق» خواندند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • سروده‌ای را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • اگر یبوست دارید این ماده مغذی را بیشتر مصرف کنید
  • تکذیب بیانیه منسوب به کتائب حزب‌الله عراق
  • سندروم پس از کرونا چیست؟