Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-29@08:36:22 GMT

ادعای دشمن درباره حمله به تاسیسات نفتی «مأرب» کذب است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۱۳۰

به گزارش شبکه خبری المسیره «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز یکشنبه 5 آوریل 2020 ادعاهای سعودی‌ها در خصوص هدف گرفتن تاسیسات پمپاژ نفت در «کوفل» در منطقه صرواح استان «مارب» را تکذیب کرد.

سریع طی صدور بیانیه‌ای اعلام کرد آنچه که دشمن درباره مورد هدف قرار دادن تاسیسات پمپاژ نفت در این منطقه ادعا کرده کاملا کذب بوده و هیچ پایه و اساسی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد که از زمان آغاز حمله متجاوزانه دشمن علیه کشورمان به محافظت از هرگونه تاسیسات ملی خود پایبند بوده‌ایم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن خاطرنشان کرد که ما با حملات پهپادی خود بارها عمق عربستان و تاسیسات آن را مورد هدف قرار داده‌ایم؛ اما این اتفاق هیچ‌گاه در رابطه با تاسیسات خودمان نیفتاده است.

خبرگزاری عربستان پیش از این مدعی شده بود که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن ایستگاه پمپاژ نفت در منطقه «کوفل» مارب را هدف گرفته‌اند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکنون ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل را مورد حمله قرار داده‌ایم

رهبر انصار الله یمن گفت: در این هفته ۹ کشتی را هدف قرار دادیم و تاکنون ۸۶ کشتی مرتبط با دشمن اسرائیلی، آمریکا و انگلیس را هدف قرار داده‌ایم که عدد مهم، بزرگ و تأثیرگذاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از المسیره، «عبدالملک بدرالدین الحوثی» پنجشنبه شب در سخنانی با تاکید بر اینکه رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد، خطاب به آمریکایی‌ها اظهار کرد: آن‌ها در تجاوز نظامی خود به یمن، شکست را از انگلیس به ارث خواهند برد.

وی با بیان اینکه زمان سلطه، استعمار و بردگی مردم از طریق نسل‌کشی سپری شده است، افزود: خسارت آمریکا در این نبرد سنگین خواهد بود و اگر زیاده‌روی کند، عواقب آن بزرگ‌تر و خطرناک‌تر می‌شود.

رهبر انصارالله گفت: این شکستی که از آمریکا و انگلیس می‌بینید در نتیجه درگیر شدن با بخشی از نیروهای مسلح ما است و آن‌ها باید تصور کنند که اگر در مقابل صدها هزار نفر از قهرمانان ما بر روی زمین قرار بگیرند، چه وضعیتی خواهند داشت.

الحوثی همچنین به عملیات‌های ارتش یمن در دریای سرخ و خلیج عدن اشاره کرد و گفت: در طول هفته ۱۰ عملیات با ۳۷ موشک بالستیک، کروز و پهپاد انجام دادیم.

وی اعلام کرد: در این هفته ۹ کشتی را هدف قرار دادیم و تاکنون ۸۶ کشتی هدف قرار گرفته‌اند که عدد مهم، بزرگ و تأثیرگذاری است و بارها با موشک‌های کروز ام الرشراش هدف قرار گرفته شده است.

رهبر انصارالله همچنین گفت: اثر حملات یمنی‌ها در دریا و همچنین به سمت مواضع رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی کاملاً روشن است و دشمن صهیونیستی به این موضوع اذعان دارد.

وی افزود: آمریکایی‌ها به تجاوز نظامی خود به کشورمان ادامه می‌دهند و حملات آنها در این هفته به ۱۳ حمله و بمباران رسید.

الحوثی با بیان اینکه آمریکا و (رژیم) اسرائیل در هدف قرار دادن مردمی که برای دریافت کمک‌ها تجمع می‌کنند، هماهنگ هستند، اضافه کرد: دشمن اسرائیلی در جریان بمباران‌ها دست به کشتار آوارگان غزه درحالیکه گرسنه و بیمار هستند، می‌زند.

وی در ادامه گفت: دشمن ابتدا منطقه‌ای را برای دریافت کمک‌ها، امن اعلام می‌کند و سپس مردمی که برای دریافت غذا به آنجا می‌روند را بمباران می‌کند، اتفاقی که این هفته در اردوگاه المواصی رخ داد.

رهبر انصارالله همچنین به جنایات روزهای اخیر اشغالگران در بیمارستان الشفا اشاره کرد و افزود که دشمن صهیونیستی بار دیگر به جنایت در این بیمارستان روی آورده است.

الحوثی همچنین گفت که رژیم اسرائیل همچنان در مسیر شکست در غزه قرار دارد و البته این شکست برای آمریکا که شریک این نسل‌کشی است نیز تعلق دارد و یک رسوایی تاریخی است.

رهبر انصارالله همچنین حملات حزب‌الله لبنان در شمال فلسطین اشغالی را بسیار اثرگذار دانست و افزود که این حملات کارخانه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی (رژیم) اسرائیل در بخش شمالی را مختل کرده است.

کد خبر 740088

دیگر خبرها

  • ادعای زلنسکی درباره حمله پوتین به خاک ناتو
  • تاکنون ۸۶ کشتی مرتبط با اسرائیل را مورد حمله قرار داده‌ایم
  • پایش سوخت رسانی ایام نوروز در منطقه ارومیه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • پوتین: ادعای برنامه ریزی ما برای جنگ با اروپا بی اساس است
  • آزمایش پمپاژ چاه آب شرب جدیدالحفر در خوی
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • عقب‌نشینی کیهان از ادعای «خواب روحانی» در شب حمله به عین‌الاسد
  • موانع سر راه ثبت جهانی پالنگان هرچه سریع‌تر رفع شود