Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک هشدار داد دستگاه‌های تنفسی بیمارستان‌های این ایالت فقط برای عبور از هفته آینده کفایت می‌کنند و این ایالت به دستگاه‌های بسیار بیشتری نیاز دارد.

مجری سی ان ان ابتدا گفت: اندرو کومو، فرماندار ایالت نیویورک به طور علنی گفته این ایالت به دستگاه‌های تنفسی (ونتیلاتور) نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومو گفته دستگاه‌های تنفسی (ونتیلاتور) بیمارستان‌های ایالت نیویورک فقط برای عبور از هفته آینده کفایت می‌کند. این در حالی است که یک فرد نیکوکار ثروتمند که از بنیانگذاران شرکت «علی بابا» است تعداد دو هزار دستگاه تنفسی و میلیون‌ها دست پوشش محافظتی به ایالت نیویورک ارسال کرده است. به علاوه، ایالت اورگن نیز ۱۴۰ قطعه دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) به ایالت نیویورک ارسال کرده است. فرماندار ایالت نیویورک از مقامات ایالت اورگن به خاطر این کمک‌ها قدردانی کرد.

اندرو کومو گفت: من می‌خواهم از فرماندار ایالت اورگن و تمامی مقامات این ایالت به خاطر تدبیرشان تشکر کنم. باز هم می‌گویم ما درخواستی از این ایالت نکرده بودیم. ۱۴۰ دستگاه تنفسی (ونتیلاتور) قطعاً تغییر ایجاد می‌کند. همه ما در یک جبهه قرار داریم. این جبهه در واقع جبهه مبارزه با ویروس کروناست.

مجری در ادامه گفت: اداره پلیس نیویورک نیز نبرد خود را با ویروس کرونا دارد. متأسفانه، این اداره دهمین افسر خود را نیز به خاطر ابتلا به کووید ۱۹ از دست داد. بیش از ۱۶۰۰ افسر پلیس، یعنی حدود ۱۸ درصد از نیرو‌های پلیس شهر نیویورک و صد‌ها نفر از ساکنان این شهر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار نیویورک کرونا در آمریکا ویروس کرونا دستگاه های تنفسی فرماندار ایالت ایالت نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داد که ارتش آمریکا از درگیری اوکراین برای آزمایش فناوری هوش مصنوعی جدید استفاده می‌کند که به شناسایی اهداف در میدان نبرد با استفاده از فیلم‌های پهپاد کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، به گفته این رسانه آمریکایی، تحقیقات در مورد این فناوری که «پروژه ماون» (Project Maven) نام دارد، ابتدا به‌عنوان یک قرارداد دولتی توسط گوگل شش سال پیش انتخاب شد.

با این حال، پس از مخالفت مهندسان و کارمندان که نمی‌خواستند در ساخت ابزار هوش مصنوعی برای استفاده نظامی شرکت کنند، این غول فناوری از این پروژه که توسط سایر پیمانکاران انتخاب شد، کنار رفت.

براساس گزارش نیویورک‌تایمز، اکنون، این فناوری در خط مقدم اوکراین در حال آزمایش است، آن هم در شرایطی که افسران غربی و اوکراینی، همراه با برخی از پیمانکاران نظامی ارشد سیلیکون ولی، «در حال بررسی راه‌های جدید برای یافتن و بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های روسیه هستند.»

تاکنون، نتایجی که از این آزمایش گزارش شده، «مختلف» است. در حالی که پروژه ماون به فرماندهان اجازه می‌دهد تا حرکات نیروهای روسی را شناسایی کرده و از الگوریتم‌های هوش مصنوعی برای پیش‌بینی گام‌های بعدی خود استفاده کنند، ظاهرا آوردن «داده‌های قرن بیست و یکم به سنگرهای قرن نوزدهم دشوار بوده است.»

به گفته تایمز، یکی از موانع اصلی این است که به دلیل محدودیت‌های اعمال‌شده توسط جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، ارتش آمریکا تنها می‌تواند بدون ارائه جزئیات دقیق هدف‌گیری، «تصویری از میدان نبرد» را به اوکراینی‌ها ارائه کند.

با توجه به توانایی روسیه برای انطباق سریع با فناوری‌های مورد استفاده طرف اوکراینی، مشخص نیست که آیا فناوری جدید اصلا می‌تواند مسیر درگیری را تغییر دهد یا خیر. این نشریه آمریکایی می‌گوید: «وقتی فناوری جدید با وضعیت اسفناک جنگ خندق‌های قدیمی روبرو می‌شود، نتایج به ندرت آن چیزی است که برنامه‌ریزان پنتاگون انتظار داشتند.»

با این وجود، جنگ اوکراین همچنان در ذهن مقامات آمریکایی «حکم رگه طلا برای ارتش آمریکا» را دارد و محل آزمایش فناوری‌هایی است که به سرعت در حال تکامل هستند.

ژنرال «کریستوفر تی. دوناهو» که فرماندهی لشکر ۱۸ هوابرد ارتش ایالات متحده را بر عهده دارد، به نیویورک‌تایمز گفت: «در نهایت، اینجا (اوکراین) آزمایشگاه ما شد.»

به گزارش راشا تودی، در همین حال، روسیه بارها دخالت فزاینده آمریکا در این جنگ را محکوم کرده است. مسکو آن را به‌عنوان یک جنگ نیابتی توصیف می‌کند که توسط واشنگتن و شرکای آن انجام می‌شود و از اوکراینی‌ها به عنوان «گوشت دم توپ» برای پیشبرد منافع غرب استفاده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویر جذابی که از سلنا گومز در خیابان‌های نیویورک لو رفت + تصاویر
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • نیویورک‌تایمز: جنگ اوکراین برای ارتش آمریکا حکم رگه طلا را دارد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • فیلم| یورش وحشیانه پلیس به محل تجمع دانشجویان حامی فلسطین در نیویورک