Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، هوشنگ بازوند به تصمیمات مهم ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره زمان و شکل فعالیت کسب و کارها و ادارات اشاره کرد و اظهار داشت: کسب و کارهای متوسط و کم ریسک در استان از 23 فروردین می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند، اما فعالیت کسب و کارهای پرریسک فعلاً تا پایان فروردین ممنوع باقی می ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام ارشد استان افزود: از 23 فروردین ماه فعالیت ادارات با دو سوم کارکنان و در صورت ضرورت بیشتر از ساعت 7 الی 14 فعالیت خواهند داشت و یک سوم نیز مجاز به صورت گردشی و شیفت‌بندی فعالیت‌ها را انجام دهند.

استاندار کرمانشاه ضمن تشکر از همراهی مردم کرمانشاه و کاهش ترددها به دستورالعمل جدید اشاره کرد و بیان داشت: تردد خودروها بین استانها تا 30 فروردین ممنوع و آزادی تردد بین استانها از سی فروردین شروع خواهد شد

بازوند با بیان اینکه بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا آموزش و پرورش و مقاطع کارشناسی تا 30 فروردین تعطیل و برای آموزش عالی در مقاطع دکترا کلاس ها به صورت حضوری برگزار می شود، گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی تا 20 فروردین ادامه دارد و طرح جدید در ادامه طرح قبلی از 23 فروردین شروع می شود.

وی در خاتمه همراهی و همکاری مردم را برای اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند خاطرنشان ساخت و گفت: در خانه ماندن اولویت ما است و مردم انجام این مهم را  به عنوان اولویت اول از این بیماری مدنظر داشته باشند

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه بیماری کرونا 23 فروردین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی

عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : میزان ۲۰۰ تن آرد تشویقی از سوی استانداری بین ۴۹۵ واحد خبازی استان که عملکرد مناسبی داشته اند توزیع می‌شود.

وی افزود: این سهمیه مختص اردیبهشت ماه بوده و هر واحد خبازی ۱۰ کیسه آرد تشویقی دریافت می‌کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در کارگروه گندم، آرد و نان عملکرد واحد‌های خبازی استان در سامانه نانینو به صورت کامل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در صورت عدم تخلف در این سامانه و عدم وجود پرونده تعزیراتی و گزارش تخلف بازرسی، سهمیه آرد تشویقی با صلاحدید کارگروه به واحد‌هایی که عملکرد مناسبی در سطح استان داشته اند تخصیص می‌یابد.

استانداری کرمانشاه برای دومین ماه متوالی است که سهمیه آرد تشویقی را بین واحد‌های خبازی استان کرمانشاه توزیع می‌کند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰ تن آرد تشویقی بین ۴۹۵ واحد خبازی
  • همکاری مردم و مسوولان سبب عادی شدن شرایط پس از سیل مخرب بلوچستان شد
  • فاصله بین قیمت جهانی و بهای واقعی فولاد تولیدی به جیب دولت می‌رود
  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • کرمانشاه صاحب شهرک فناوری می‌شود
  • کرمانشاهیان در حمایت از عملیات «وعده صادق» راهپیمایی می‌کنند
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • عملیات اجرایی سد و شبکه شرفشاه سومار طبق برنامه انجام شود
  • خاطرات فرزند شهید سپهبد صیاد شیرازی: پدرم پل وحدت بین ارتش و سپاه بود/ او نسبت به حفظ فاصله نظامیان از سیاست حساسیت ویژه‌ای داشتند/ هرگز نظرات سیاسی خود را به صورت عمومی مطرح نمی‌کرد