Web Analytics Made Easy - Statcounter

علوی پاسخ شاهینی ها را داد.

طرفداری- باشگاه پارس جنوبی جم جوابیه‌ای را درپاسخ به دیگر باشگاه بوشهری منتشر کرد.

به گزارش فارس، مدیر رسانه‌ای تیم پارس جنوبی جم پس از انتقاد باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از هومن افاضلی مبنی بر اینکه سرمربی پارس‌جنوبی با اظهارات غیرکارشناسی به دنبال سقوط باشگاه شاهین بوشهر است، جوابیه‌ای را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احد علوی، مدیررسانه ای پارس جنوبی جم در خصوص بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اعلام کرد:

اینکه باشگاه پارس جنوبی و شاهین در کنار ایرانجوان سرمایه‌های استان هستند بر هیچکس بخصوص باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم و هوادارانش پوشیده نیست و مسوولان مرکز استان هم باید چنین دیدگاهی داشته باشند که قطعا هم اینچنین هست که این مساله بارها از سوی شخص سرمربی پارس جنوبی عنوان شده است. در شرایط بحرانی حال حاضر کشور، اتحاد و همدلی در سال جدید بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد و من باب همین مساله باید عرض کنم سرمربی محترم تیم هرگز موضوعی مبنی بر سقوط دو تیم انتهای جدول فصل جاری که شاهین بوشهر را در بر می‌گیرد را عنوان نکرده‌اند. ایشان بارها اعلام کرده‌اند تمام باشگاه‌ها در کنار فدراسیون و سازمان لیگ با تشریک مساعی و خردجمعی تصمیم بگیرند و به هیچ عنوان در صحبت‌های ایشان موضوع تعیین تیم‌های سقوط کننده مطرح نبوده است. دوستان در باشگاه شاهین بهتر بود قبل از صدور چنین بیانیه عجولانه‌ای، مصاحبه سرمربی پارس جنوبی جم را مطالعه می‌کردند و با اشراف کامل بر موضوع  به اظهارنظر می پرداختند. ای کاش بابت هر مسئله‌ای پای هواداران را به میان نیاوریم که خیلی خوشایند مردم آگاه استان بوشهر نیست چرا که دغدغه اصلی سرمربی پارس جنوبی جم هم از مصاحبه‌های اخیر حفظ سلامت جان هواداران فوتبال هست که که تمامی اقشار هواداری در فوتبال ایران را در بر می‌گیرد و مسلما این موضوع برای باشگاه شاهین نیز بالطبع از اهمیت بالایی برخودار است که سلامت هوادارانش در اولویت باشد. سرمربی پارس جنوبی جم و مجموعه باشگاه همواره به تیم هم استانی خود احترام گذاشته و این انتظار از آن مجموعه وجود دارد که جهت فرافکنی و بازی با احساسات هواداری از انتشار و موضع گیری در قبال موضوع غیرواقع خودداری شود.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی پارس جنوبی پارس جنوبی جم باشگاه شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عمان به اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل

 پادشاهی عمان در بیانیه‌ای به اقدام تنبیهی و حملات پهپادی و موشکی ایران علیه اسرائیل واکنش نشان داد. 

به گزارش الجزیره، عمان در این بیانیه گفته، ما با جدیت بالا تحولات مربوط به تشدید تنش‌های نظامی در منطقه و عواقب جدی آن را دنبال می‌کنیم و خواستار خویشتن داری هستیم و بر اهمیت آن تاکید می‌کنیم. 

عمان در ادامه بیانیه خود تاکید کرده، مسقط خواهان پایبندی به قوانین بین‌المللی و لزوم انجام مسئولیت شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب و در پاسخ به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، حملات گسترده‌ای را با صد‌ها موشک و پهپاد علیه مواضع رژیم صهیونیستی انجام داد.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سقوط درخت روی سقف پژو پارس در بندرعباس
  • لحظه سقوط درخت روی خودرو + تصاویر | سقف پژو پارس له شد
  • امضای قراردادهای اجرایی طرح فشارافزایی میدان مشترک گازی پارس جنوبی
  • بیانیه تند ذوب‌ آهن علیه فحاشی‌های تیم کاله آمل؛ از نشان دادن برخی تصاویر شرمساریم!
  • بیانیه حزب‌الله در واکنش به عملیات ایران علیه اسرائیل
  • واکنش عمان به اقدام تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • رشد قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی در بازار؛ کوئیک، شاهین و پژو پارس چقدر گران شد؟ | جدول قیمت ها
  • اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است
  • استاندار بوشهر:اقدام سپاه علیه صهیونیست‌ها نشان دهنده قدرت ایران اسلامی است
  • اقدام سریع سپاه علیه صهیونیست‌ها، نشان دهنده قدرت ایران است