Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@19:17:01 GMT

۳۰هزار و ۵۹۰عدد ماسک وارداتی سهمیه خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۳۵۱

۳۰هزار و ۵۹۰عدد ماسک وارداتی سهمیه خوزستان

امیرحسین نظری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: این تعداد ماسک در اختیار پنج دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی خوزستان قرار داده می‌گیرد تا بین بیمارستان‌های زیرپوشش خود توزیع کنند.

وی گفت: اقدامات خوب و متمرکزی از سوی وزارت صمت انجام شد تا این ماسک وارد کشور شده و در نهایت بین استان‌ها توزیع شود که در مرحله نخست ۱۶۷ هزار ماسک از این محموله چند روز پیش وارد خوزستان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری با بیان اینکه قرار است در مرحله سوم نیز ۷۰ هزار عدد از این ماسک به خوزستان تحویل شود ادامه داد:در مجموع ۲۶۷ هزار و ۵۹۰ ماسک ان ۹۵ در خوزستان توزیع می‌شود که با آن بخشی از نیاز بیمارستان‌های استان تامین می‌شود.

وی گفت: با شیوع کرونا با چند مشکل در خوزستان از جمله کمبود مواد ضدعفونی کننده بود، که به سرعت چند واحد ضدعفونی کننده دست در خوزستان راه‌اندازی شد و اکنون در این زمینه کمبودی وجود ندارد.

وجود ظرفیت تولید ماسک " ان ۹۵" در خوزستان توسط بخش خصوصی

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد:در مورد تولید ماسک " ان ۹۵" جزو استان هایی هستیم که تولید استانی این ماسک را نداریم.

وی با اشاره به اینکه در تولید ماسک ساده برخی از خیران و واحدهای تولیدی ورود کرده اند ادامه داد: برای تولید ماسک " ان ۹۵" نیز این ظرفیت در خوزستان برای ورود بخش خصوصی وجود دارد.

نظری ادامه داد: با توجه به نیاز کشور و استان قابلیت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در تولید ماسک " ان ۹۵" وجود دارد.

این تعداد ماسک در انبار شرکت توزیع دارو پخش اهواز نگهداری شده تا در بین دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی خوزستان توزیع شوند.

با شیوع ویروس کرونا درخوزاستان و نیاز بیشتر مردم به کالاهای بهداشتی سازمان صمت و معاونت غذا و داروی اهواز از بخش خصوصی دعوت کرد تا برای تولید مواد ضدعفونی کننده و ژل دست ورود کنند.

برای تولید ماسک‌های معمولی نیز برخی شرکت‌ها، سپاه و خیران ورود کرده اند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان دارو سرمایه گذاری بخش خصوصی علوم پزشکی ماسک بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تولید ماسک بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها

ایسنا/خوزستان در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان ابهامات در خصوص حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها رفع شد.

علی‌ اکبر حسینی‌ محراب، استاندار خوزستان در پایان نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که امروز ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه امروز در خصوص پرداخت حق ۴ درصد بیمه برای مشاغل سخت و زیان‌آور مباحث مختلفی مطرح و با استعلام از وزارت کار این مساله رفع اختلاف شد به این صورت که در این خصوص باید مفاد پیمان بین کارفرما و پیمانکار مبنای عمل قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: دستور کار دیگر در خصوص مفاصاحساب قراردادهای پیمانکاری بود که بنا شد هر قراردادی به شکل مجزا و فارغ از قراردادهای دیگر مدنظر قرار گیرد.

حدود شش میلیارد دلار صادرات در سال گذشته

حسینی محراب ادامه داد: موضوع دیگری که در جلسه امروز مطرح شد در خصوص معافیت بیمه‌ای کارگاه‌های چند نفری بود. پرداخت حق بیمه این واحدها به این صورت است که ۱۰ درصد را کارفرما می‌دهد و مابقی آن را دولت پرداخت می‌کند که یک بحثی در این میان قابلیت تفسیر داشت و موجب اختلاف برداشت شد که بنا شد جهت تصمیم‌گیری به مرکز منعکس شود.

استاندار خوزستان اظهار کرد: مسائل مربوط به صادرات و پایانه‌های کشاورزی و صادراتی و جذب سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی توسط تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: سال گذشته خوزستان حدود شش میلیارد دلار صادرات داشت و جزو استان‌های برتر کشور از جهت صادرات هستیم و برای افزایش این رقم در سال جاری با کمک بخش خصوصی و مسئولان دستگاه‌ها تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • توزیع کارت ورود به جلسه آزمون سراسری
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • صلاحیت خریداران سرخابی‌ها قبل از ورود به معامله بررسی شد