Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردستان ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تشکیل نقاهتگاه اردستان در مدرسه شبانه‌روزی گام بزرگی در شکست ویروس کرونا بود. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حمید رضا تاملی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش اردستان اظهار داشت: دنیا با یک بحران و ویروسی روبرو شد که ابعاد آن هنوز بعد از 50 روز بطور کامل شناخته شده نیست و روش تشخیص و علائم آن مشخص نشده است اما مجموعه سیاست‌هایی که باید در اینگونه بحران‌ها انجام شود بکار گرفته شد و شهرستان اردستان نیز همگام با کشور در این زمینه حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان اردستان گفت: تا امروز از بین جامعه دانش‌آموزی شهرستان اردستان که برای حفظ سلامت آنان دغدغه‌ای وجود داشته مشکل خاصی نبوده و با اطلاعاتی که وجود دارد از کادر آموزشی شهرستان اردستان نیز اگر کسی درگیر این بیماری شده باشد برای آنان اتفاق ناگواری را شاهد نبوده‌ایم.

تاملی ضمن اشاره به آثار ویروس کرونا در حوزه آموزش ، تعلیم و تعلم بیان کرد: آموزش و پرورش همچون شرایط گذشت نتوانسته ظهور و بروز علنی خود را داشته باشد و کمی از عدم ارتباط گیری معلمان با نهاد خانواده‌ها کاسته شد و ارتباط‌ها محدود شده است.

فرماندار اردستان در خصوص نگرانی‌هایی که برای بازگشایی مدارس وجود دارد، تصریح کرد: این نگرانی‌ها بیشتر شده و از روزهای گذشته تاکنون شرایط فرق کرده است و با توجه به اینکه قرار بود بعد از نیمه شعبان بازگشایی مدارس را داشته باشیم اما در یک شرایط متزلزل قرار داریم و بر همین اساس مدارس تا 30 فروردین تعطیل است.

مدارس و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد 30 فرودین ماه بازگشایی می‌شوند تعطیلی مدارس استان البرز تا 30 فروردین ماه؛ شیب کرونا در استان ملایم استمدارس باید به‌گونه‌ای اداره شود که از توسعه کرونا جلوگیری شود

وی با بیان اینکه توسط آموزش و پرورش در این مدت فعالیت‌های خوبی انجام گرفته است، افزود: در صورتی که خانواده‌ها به کمک کادر آموزشی بیایند در این دو هفته تا پایان فروردین را می‌توان به عنوان یک فرصت طلایی دانست تا مشکلات آموزشی را برطرف کرد چراکه نباید اجازه دهیم که کرونا عاملی شود که دانش‌آموزان به عنوان کم سواد به مقاطع بالاتر ارتقاء پیدا کنند و باید با تمام مصوبات که گرفته شده و به عنوان بخشی از جامعه جهانی تا آرام شدن شرایط بتوانیم در کنار کرونا زندگی کنیم.

وی ضمن اشاره به پیشبرد امورات با استفاده از دستورالعمل‌ها بیان کرد: با تمام مراقبت‌هایی که انجام می‌شود نمی‌توان کشور را تعطیل کرد و باید با دستورالعمل‌ها کارها را پیش ببریم و برای بازه زمانی دراز مدت به این فکر باشیم که بیماری با ما خواهد ماند.

تاملی ضمن اشاره به مشارکت آموزش و پرورش در شکست ویروس کرونا تاکید کرد: در این مدت تعطیلات دستگاه‌های مختلف شهرستان اردستان به موضوع پیشگیری از کرونا کمک کردند و آموزش و پرورش هم در راه‌اندازی نقاهتگاه 50 تختخوابی با در اختیار قرار دادن مدرسه شبانه‌روزی گام بزرگی را در این زمینه انجام داده است.

فرماندار اردستان ضمن اشاره به پروژه هوشمندسازی مدارس اردستان افزود: تعداد 13 مورد کلاس جدید در مدارس به همین منظور راه‌اندازی شده است و آموزش و پرورش نیز از این موضوع نباید غافل شد و از ظرفیت‌های خوبی که توسط استادان شناسایی شده بصورت موردی رصد شود.

انتهای پیام/802/ت

R7760/P/S6,1369/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شهرستان اردستان آموزش و پرورش ضمن اشاره ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده در جمع رؤسای ادارات مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: در سازمان مدارس غیردولتی ما برنامه‌هایی در سه حوزه قانونگذاری، مدیریتی-سیاستگذاری و برنامه‌های مشترک با سایر معاونت‌ها را دنبال کردیم.

وی در ادامه اظهار کرد: در این قالب‌ها، کار مهم در حوزه قانون‌گذاری، بازنگری قانون تأسیس مدارس و مراکز غیردولتی بود. این کار را پس از ۱۸ ماه به نتیجه رساندیم، ۱۶ ماده آن تغییر پیدا کرد و ابلاغ شده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با بیان این که حمایت از معلمان، حمایت از مؤسسان را تثبیت و موضوع نظارت را در این قانون، جدی‌تر مطرح کردیم، افزود: در کنار این موضوع، بحث استقرار را نیز پیگیری کردیم و به نتیجه رساندیم. موضوع مدارس استیجاری و احداثی سروسامان پیدا کرد تا دیگر مشکلی پیش نیاید.

محمودزاده با بیان اینکه بررسی و بازنگری آئین‌نامه‌های مربوط به شوراهای عالی آموزش و پرورش استان‌ها برای احیای برخی از ظرفیت‌ها یکی از کارهای مهمی است که امسال دنبال خواهد شد، گفت: چندین برنامه را هم با قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین در دست اجرا داریم که در اختیار استان‌ها قرار خواهد گرفت و امیدواریم به خوبی اجرا شود.

وی همچنین از بررسی طرح مدرسه مجازی بزرگسالان خبر داد و گفت: مصوبه این موضوع را سال گذشته دریافت کردیم و به دنبال این هستیم تا تنوع مدارس را کاهش دهیم و در داخل مدرسه مجازی تجمیع کنیم. طرح این کار به شورای عالی آموزش و پرورش ارجاع داده شده است و به زودی نهایی خواهد شد.

محمودزاده با بیان اینکه مبنای صدور مجوز در سازمان مدارس غیردولتی، قانون است، گفت: فعالیت مراکز آزمون‌ها در کشور باید در چارچوب مجوز و مقررات باشد، فعالیت مراکز فاقد مجوز ممنوع است و اگر مشاهده کردید، آن را تعطیل کنید.

معاون وزیر آموزش و پرورش از استان‌ها خواست تا هوش مصنوعی را در مدارس غیردولتی با مفهوم درست شروع کنند، افزود: در این زمینه در مرکز اقداماتی در حال انجام است ولی شما نیز باید این کار را در استان‌ها شروع کنید.

وی همچنین بر اجرای نظام دوری در مدارس غیردولتی، جذب مربی بهداشت، اجرای جدی برنامه‌های پرورشی، استمرار کیفی و جدی طرح‌هایی از قبیل آوای آسمانی، چفیه‌های بهشتی و طرح ولایت تاکید کرد و گفت: شما باید تمهیدات لازم برای ایجاد نمازخانه در مدارس فراهم کنید.

کد خبر 6081812 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • ایجاد مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس
  • گفتمان سازی برای محوری شدن مدارس در جامعه
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • مدرسه مجازی آموزش‌و‌پرورش در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان راه‌اندازی می‌شود
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • کهگیلویه و بویراحمد، پیشرو در اجرای طرح‌های قرارگاه عدالت تربیتی