Web Analytics Made Easy - Statcounter

سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مدت ۳ ماه تمدید می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صندوق رفاه دانشجویان، ناصرمطیعی با توجه به آغاز سال نو و شرایط حاد کشور در مواجهه با شیوع ویروس کرونا و مشکلات بهداشتی و اقتصادی – اجتماعی ناشی از آن و نظر به تعطیلی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، تدابیری را برای کمک به دانشجویان و حمایت از دانش آموختگان اتخاذ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: محاسبه دریافت اجاره بها و اخذ آن از دانشجویان ساکن در خوابگاه به نسبت مدت حضور و سکونت در خوابگاه‌ها است و دانشجویان بابت ایام تعطیلی دانشگاه و خوابگاه ها صرفا به دلیل شیوع ویروس کرونا ملزم به پرداخت اجاره بها نخواهند بود.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: همچنین سررسید تسهیلات دانشجویی دانش آموختگان از ابتدای اسفند ماه ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به مدت ۳ ماه تمدید می شود.

وی ادامه داد: به منظور رفاه حال دانشجویان مهلت ثبت نام وام های دانشجویی که قبلا تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۹ تمدید شده بود، مجددا تا ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹ تمدید شده و مهلت  مذکور پس از این تاریخ، مجدد تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، ویرایش اطلاعات و پرداخت وجه برای دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند، نیز در این بازه زمانی امکان پذیر خواهد بود.   پس از پایان مهلت مقرر، دانش آموزانی که ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند از سامانه ثبت نام حذف خواهند شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی و رونمایی محصولات دانش بنیان در سمنان
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • شیوه‌نامه مشوق‌های خدمتی برای کسب مهارت دانش‌آموختگان دانشگاهی ابلاغ شد
  • از آخرین وضعیت ثبت نام وام شهریه تا نقل و انتقال دانشجویان
  • تمدید مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیک تا پایان اردیبهشت‌ماه
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • خدمت دانش آموختگان دانشگاهی باکسب مهارت عمومی و تخصصی
  • آغاز ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی