Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه شاهین بوشهر با انتشار اطلاعیه‌ای به صحبت‌های اخیر سرمربی پارس جنوبی واکنش نشان داد، اما این باشگاه هم ساکت نماند. تاریخ انتشار: 16:48 - 17 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۱۰۱۵۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در واکنش به اظهارات هومن افاضلی، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

مدتی است که هومن افاضلی در دفعات متعدد خطاب به سازمان لیگ اعلام می‌دارد که تکلیف لیگ برتر را مشخص کنید و تیمی را قهرمان اعلام و دو تیم انتهای جدول را سقوط دهید.

جناب افاضلی همانطور که می‌دانید فاصله امتیازات ۷ تیم پایین جدول بسیار نزدیک است و ۹ بازی باقیمانده حالا شما چطور به خود اجازه می‌دهید به صراحت دو تیم را سقوط دهید و بطور مکرر این اظهارات غیر کارشناسانه را تکرار می‌کنید و تیم هم استانی (شاهین شهرداری بوشهر) را هر بار بدون در نظر گرفتن احساسات هواداران پرشمار تیم بوشهری سقوط می‌دهید؟

جهت اطلاع، تیم پارس جنوبی جم اکثرا امتیازات خود را در زمان کادرفنی قبلی دریافت کرد و اینکه تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم سرمایه‌های ورزشی استان هستند که هواداران بی‌شماری هم دارند و مردم این دو شهر با هم دوست و برادر هستند. پس خواهش می‌کنیم در نوع گفتار و مصاحبه‌های خود دقت لازم را به خرج دهید و اجازه دهید سازمان لیگ با مشورت با باشگاه‌ها و کارشناسان امر تصمیمی منطقی اتخاذ کند.

پس از انتشار این بیانیه، باشگاه پارس جنوبی هم به این شکل پاسخ شاهینی‌ها را داد:

احد علوی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره بیانیه باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: اینکه باشگاه‌های پارس جنوبی و شاهین در کنار ایرانجوان، سرمایه‌های استان بوشهر هستند، بر هیچکس به‌خصوص باشگاه بزرگ پارس جنوبی جم و هوادارانش پوشیده نیست. مسئولان مرکز استان هم باید چنین دیدگاهی داشته باشند که قطعاً نیز اینگونه است. این مسئله بار‌ها از سوی سرمربی پارس جنوبی عنوان شده است.

وی افزود: در شرایط بحرانی کنونی کشور، اتحاد و همدلی در سال جدید بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد و از همین بابت می‌گویم سرمربی محترم پارس جنوبی، هرگز موضعی مبنی بر سقوط دو تیم انتهای جدول فصل جاری که شاهین شهرداری بوشهر را در بر می‌گیرد، عنوان نکرده است.

مدیر رسانه‌ای پارس جنوبی با اشاره به اظهارات سرمربی این تیم تصریح کرد: افاضلی بار‌ها اعلام کرده تمام باشگاه‌ها در کنار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، با تشریک مساعی و خردجمعی تصمیم بگیرند و به هیچ عنوان در صحبت‌های افاضلی، موضوع تعیین تیم‌های سقوط‌کننده مطرح نبوده است.

«دوستان در باشگاه شاهین بهتر بود قبل از صدور چنین بیانیه عجولانه‌ای، مصاحبه سرمربی پارس جنوبی جم را مطالعه می‌کردند و با اشراف کامل بر موضوع به اظهارنظر می‌پرداختند.» علوی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد:‌ ای‌کاش بابت هر مسئله‌ای، پای هواداران را به میان نیاوریم که خیلی خوشایند مردم آگاه استان بوشهر نیست؛ چراکه دغدغه اصلی سرمربی پارس جنوبی جم هم حفظ سلامت جان هواداران فوتبال است که تمامی اقشار هواداری فوتبال ایران را در بر می‌گیرد. مسلماً این موضوع برای باشگاه شاهین از اهمیت بالایی برخودار است که سلامت هوادارانش در اولویت باشد.

وی خاطرنشان کرد: سرمربی پارس جنوبی جم و مجموعه باشگاه همواره به تیم هم‌استانی خود احترام گذاشته و از این مجموعه انتظار می‌رود که جهت فرافکنی و بازی با احساسات هواداری، از انتشار و موضع‌گیری در قبال موضوع غیرواقع خودداری شود.

بیشتر بخوانید: میشو: فعلا نمی‌توانم به ایران برگردم/ شروع لیگ می‌تواند خطرناک باشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاهین شهرداری بوشهر پارس جنوبی جم شاهین شهرداری بوشهر پارس جنوبی جم هومن افاضلی شاهین شهرداری بوشهر سرمربی پارس جنوبی پارس جنوبی جم باشگاه شاهین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، عباس علی آبادی، وزیر صمت دیروز درکمیسیون اصل ۹۰ مجلس در خصوص افزایش قیمت پژو پارس گفت: در مورد قیمت پژو پارس هم شورای رقابت مسؤول است و قانونا ما سیاست گذار نیستیم و ما فقط مجری سیاست‌های ابلاغی هستیم.

در حقیقت علی آبادی عملا شورای رقابت را مسئول شرایط ایجاد شده برای متقاضیان پژو پارس در سامانه یکپارچه خودرو عنوان دانست.

این در حالی است که سپهر دادجوی توکلی، سخنگوی مرکزی ملی رقابت به مهر گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده. بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند. نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

وی افزود: اکنون طبق همین روالی که از انتهای سال ۱۴۰۱ وجود داشت، همچنان طبق دستورالعمل شورای رقابت، وزارت صمت قیمت خودرو را محاسبه می‌کند که قیمت تمام شده در سازمان حمایت به عنوان متولی متخصص انجام و ابلاغ می‌شود.

ان فروشی خودروسازان گفت: ۲ هزار شکایت از خودروسازان بررسی و نتایج آن اعلام شده که بخشی از آنها مربوط به گران فروشی است. شورای رقابت باید به عنوان ناظر بر دستورالعمل به این موضوع ورود کند. نهادهای دیگر مانند سازمان حمایت، سامانه ۱۲۴ و تعزیرات هم به موضوع ورود و بررسی کرده اند.

وی تاکید کرد: به اکثر این شکایات رسیدگی و حکم صادر شده. در مراجع قضائی هم همچنان در حال پیگیری است.

دیگر خبرها

  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • واکنش وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس + جزییات مهم
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم