Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه استاد الدوحه در بخشی از روزنامه خود به دیدار السیلیه قطر و شهرخودرو ایران اشاره کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در بخشی از روزنامه استادالدوحه با عنوان عکس و متن، عکسی از اکبر صادقی کاپیتان تیم شهرخودرو ایران و مدیر بلحاج بازیکن باتجربه الجزایری السیلیه به چاپ رسیده است. دیداری که در نهایت ۱۲۰دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم شهرخودرو موفق شد تا با نتیجه ۵ بر ۴ به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دیدار کریم انصاری‌فرد مهاجم ایرانی علی رغم نمایش درخشانی که در دیدار داشت، تنها پنالتی را از دست داد. روزنامه قطری از این دیدار به عنوان مسابقه‌ای یاد می‌کند که باید از آن درس گرفت و تجربیات را افزایش بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبر صادقی اکبر صادقی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران یوونتوس لیونل مسی کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی برانکو تیم استقلال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند

 

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «آزمون هوش؛ تو دریای ۹ عدد ۶ رو پیدا کن»، «تعطیلی یک مدرسه در ایتالیا برای عید فطر، تبدیل به یک جنجال ملی شد»، «صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند»، «اگه دهه شصتی هستی با دیدن این فیلم کلی خاطره برات زنده میشه»، «چطوری حافظه‌مان را تقویت کنیم؟»، «ازدواج پسر ۱۷ ساله با دختربچه ای که به او خیانت کرد»، «تست هوش؛ می تونی این معمای ساده ریاضی رو حل کنی؟» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «مدرسه آنلاین» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند

 

آزمون هوش؛ تو دریای ۹ عدد ۶ رو پیدا کن

تعطیلی یک مدرسه در ایتالیا برای عید فطر، تبدیل به یک جنجال ملی شد

اگه دهه شصتی هستی با دیدن این فیلم کلی خاطره برات زنده میشه

چطوری حافظه‌مان را تقویت کنیم؟

ازدواج پسر ۱۷ ساله با دختربچه ای که به او خیانت کرد

تست هوش؛ می تونی این معمای ساده ریاضی رو حل کنی؟

 

دیگر خبرها

  • اندیشه پویا؛ یاد شاهرخ مسکوب/ تبعیدی سرگردان
  • خاطره شیرین رهبر معظم انقلاب از بافتن موی دخترشان قبل از رفتن به عید دیدنی/من بافتن موی سر را خیلی خوب بلدم اما با یک دست نمی شود (+عکس)
  • صدای زیبای این پسر دانش آموز فضای مجازی را ترکوند
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/ امیدواری به درخشش چند جوان
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران
  • عملکرد متفاوت ۱۲ لژیونر تیم ملی ایران/امیدواری به درخشش چند جوان
  • پنالتی بحث‌برانگیز در دیدار اسپانیا-برزیل (عکس)
  • پیروزی تیم فوتبال افغانستان دربرابر هند
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • برد شیرین ایران برابر ترکمنستان/ جشن صعود با طلسم‌شکنی تیم ملی