Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@01:58:11 GMT

توضیح فتح الله زاده در مورد پیام صوتی به مجیدی!

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۵۲۰

توضیح فتح الله زاده در مورد پیام صوتی به مجیدی!

سرپرست سابق باشگاه استقلال می گوید ارسال پیام صوتی به فرهاد مجیدی نشانه درگیری بین آنها نبوده است.

به گزارش ورزش سه، در روزهایی که علی فتح الله زاده از سمت سرپرستی باشگاه استقلال استعفا داده است، انتشار خبر ارسال یک پیام صوتی به فرهاد مجیدی که در آن گفته بود اگر از شرایط ناراحت هستی می توانی بروی دوباره به یکی از خبرهای مهم این باشگاه تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

علی فتح الله زاده در این باره به ورزش سه گفت: دعوایی بین من و فرهاد مجیدی نبود. مگر مدیرعامل و سرمربی حرف نمی زنند؟ من به فرهاد پیام صوتی دادم و با او صحبت کردم اما نمی دانم چه کسی این مسائل را مطرح کرده است و نمی دانم چرا این کار را کرده است. کارهای مدیر و سرمربی نباید تداخل پیدا کند و من کار خودم را کردم. باید من در آن زمان مدیریت می کردم و الان فرهاد اختیار دارد پیام را منتشر کند، اگر خودش بخواهد من مشکلی ندارم و من کار مدیریتی خودم را انجام دادم. یکی از کارهای مدیریتی این است که مدیر با سرمربی خود در ارتباط باشد و دعوایی بین ما نبود.


او ادامه داد: بعد از آن فایل صوتی سعید رمضانی و آقا فرهاد پیش ما آمدند و کلی قول و قرار برای کارهایمان گذاشتیم، اگر دعوایی بود آیا مجیدی به دفتر من می آمد؟اینطوری که این اتفاق انعکاس داده شد نبود و درگیری بین ما رخ نداد. 

 

سرپرست سابق استقلال در مورد اینکه ممکن است مجیدی بخواهد این پیام را رسانه ای کند هم گفت: اگر ایشان اجازه دادند این ویس را پخش کنید، ایشان در مورد مسائلی صحبت کردند و من گفتم اگر شما با من مشکل داری می توانی بروی. من نگفتم برو بلکه یک راه پیش پای او گذاشتم.

 

فتح الله زاده در مورد اینکه گفته می شود مجیدی به خاطر اینکه او سرتمرین تیم نرفته ناراحت بوده هم گفت: ما تمرین نداشتیم و هر روز برف و باران بود. یک مدیر برای بار اول همینطور سرش را نمی اندازد و به تمرین برود، بار اول یک هماهنگی می خواهد. من در همان جلسه به آقا فرهاد گفتم من چه موقع بیایم خوب است؟ گفتند به سالن بدنسازی بیایید و بعد از آن گفتند زمین چمن شکل بهتری دارد. من باید به تمرین می رفتم تا از بازیکنان تشکر کنم، قبل از مدیرعاملی از غیرت بازیکنان تشکر کرده بودم و باید حضوری آنها را می دیدم . متاسفانه در روزهای اول نامه های فیفا ما را درگیر کرد. اول باید گزارشی از وضعیت بازیکنان خود داشته باشم تا سرتمرین بروم و بتوانم حرفی بزنم. در کل این موضوع چندان مهم نبود.

استقلال تهران فرهاد مجیدی علی فتح ا.. زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی علی فتح ا زاده فتح الله زاده فرهاد مجیدی پیام صوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران

در حالیکه اجرای نمایش «گالیله» از فردا شب، ۲۹ فروردین ماه آغاز می‌شود، بلیت ‌فروشی این اثر نمایشی ، به دلیل ممنوع‌الفعالیتی یکی از بازیگران این نمایش متوقف شده است.

به گزارش ایسنا، گروه اجرایی این نمایش توضیح دادند که این مساله به دلیل سوءتفاهم رخ داده و در حال پیگیری هستند تا این مشکل برطرف شود. آنان همچنین عنوان کردند که با همه پیگیری‌هایی که برای حل این مشکل انجام می‌دهند، شخص دیگری را به عنوان جایگزین او در نظر دارند.

ظهر امروز، سه‌شنبه، ۲۸ فروردین ماه شهاب حسین‌پور، کارگردان نمایش «گالیله» با همراهی فرهاد آییش، نورا هاشمی، صدف اسپهبدی و شهروز دل‌افکار، بازیگران این اثر نمایشی به ارایه توضیحاتی درباره نمایش «گالیله» پرداختند.

در این نشست پرسشی درباره توقف بلیت‌فروشی این نمایش مطرح شد و در پاسخ به آن فرهاد آییش توضیح داد که این مساله به دلیل مشکلی است که برای یکی از بازیگران رخ داده و عنوان شده که او ممنوع‌الفعالیت است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیام اداره کل فرهنگ کرمان به تهیه کننده "نون خ" استقبال چینی‌ها از انیمیشن ژاپنی «پسر و مرغ ماهی‌خوار» / فروش نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد

دیگر خبرها

  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • حال خوب با اخراج فرهاد مجیدی
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • استوری جدید فرهاد مجیدی در برج خلیفه دبی + عکس
  • توقف بلیت فروشی نمایش گالیله تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یکی از بازیگران
  • اجرای «گالیله» تحت تاثیر ممنوع‌الکاری یک هنرمند
  • فرهاد مجیدی و یحیی گل محمدی گزینه‌های تراکتور