Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، ولایتی رئیس بیمارستان مسیح دانشوری، در اولین حضور خود پس از بهبودی در بیمارستان مسیح دانشوری و اولین جلسه شورای علمی این مرکز در سال 1399، با پزشکان، پرستاران و کادر درمانی دیدار و ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و سال جدید، از زحمات و تلاش های دلسوزانه و شبانه روزی آنان تقدیر کرد.

در این دیدار ولایتی با تشریح شرایط موجود و ضرورت توجه حداکثری به ارائه خدمات به بیماران کرونایی با بسیج تمام امکانات گفت: بیمارستان مسیح دانشوری با همراهی تمامی کادر درمانی و پرسنل خود به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا از ابتدایی ترین ساعات در کنار مردم ایستاد و با اهتمام و تلاش خسته ناپذیر کماکان در حال ارائه خدمات به مردم شریف است و امیدواریم به زودی شاهد شکست کرونا باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم می دانم از تلاش و پشتکار شبانه روزی همه شما عزیزان به عنوان مدافعان سلامت در این صحنه جهاد که با ایثارگری فعالیت داشته و دارید تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود : خوشبختانه در دانشگاه داروسازی دانشگاه شهید بهشتی برای اولین بار در ایران داروی فاووپیراویر ساخته شد و با رعایت موازین قانونی و تایید کمیته اخلاق در اختیار بیمارستان مسیح دانشوری برای درمان بیماران کرونا قرار گرفته است.

ولایتی با تاکید بر این که بیمارستان مسیح دانشوری هیچ مبلغی جهت درمان بیماران کرونایی دریافت نمی‌کند و با تمام امکانات در خدمت مردم شریف است افزود: از ابتدا و در هماهنگی کامل با وزارت بهداشت، اقدامات مربوطه انجام شد و از وزیر بهداشت و همکاران ایشان به دلیل همراهی های به عمل آمده نیز تشکر می کنیم.

در ادامه، تعدادی از مدیران، پزشکان و کادر درمانی بیمارستان، گزارشی از روند اقدامات انجام شده در زمینه پذیرش، درمان، ارائه خدمات و حوزه های پژوهشی در مقابله با کرونا ارائه نمودند و از حضور و حمایت مستمر ولایتی قبل از بیماری در کنار کادر درمانی، پیگیری های مستمر حتی در دوران بیماری و قرنطینه و حضور مجدد پس از بهبودی در کنار همکاران بیمارستان ابراز خرسندی کرد.

در این دیدار همچنین از خانم آنتوتن سرپرستار بخش 3 بیمارستان مسیح که به منظور ارائه خدمات به مردم شریف، برگزاری جشن ازدواج خود را به تعویق انداخته و مورد توجه رهبر معظم انقلاب قرار گرفت، تقدیر شد.

منبع: الف

کلیدواژه: بیمارستان مسیح دانشوری کادر درمانی ارائه خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بیمه سلامت استان اصفهان، محمدحسین صفاری اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی و اطلاع‌رسانی‌های انجام شده به تمام پزشکان، مؤسسات درمانی و تشخیصی، بیمارستان‌های دولتی و خصوصی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها، کیلینیک‌ ها و پاراکلینیک‌ ها، هیچیک از این مراکز تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند از ارائه خدمت به بیمه شدگان خودداری کنند.

وی افزود: زمانی که سامانه‌های بیمه به هر دلیلی دچار اختلال موقت شوند یا نسخه نویسی الکترونیک امکان‌پذیر نباشد، این مراکز موظف هستند نسخ را به صورت کاغذی ثبت و پذیرش و به بیمه شدگان ارائه خدمت کنند.

مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان خاطرنشان کرد: بیمه شدگان در صورت دریافت نکردن خدمت یا هر گونه تخلف مؤسسات، می‌توانند تخلف مورد نظر را در سامانه شکایات سازمان بیمه سلامت به آدرس shekayat.ihio.gov.ir ثبت کنند و همکاران در اسرع وقت موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری خواهند کرد.

کد خبر 746885

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • افزایش ۵۰ درصدی تعرفه گذاری خدمات پرستاری
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • مسیح مهاجری: اول تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن کنید بعد جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید
  • مسیح مهاجری: تا وقتی تکلیف واعظ توهین کننده به پیامبر و قضیه باغ ازگل را روشن نکنید، نمی توانید جامعه را ملتزم به رعایت حجاب کنید