Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@13:18:42 GMT

بازگشت مهاجرين لبناني به کشورشان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۵۳۳

بازگشت مهاجرين لبناني به کشورشان

خبرگزاری آریا- اولین هواپیمای حامل مهاجران لبنانی در فرودگاه بین المللی بیروت به زمین نشست.
به گزارش خبرگزاری آریا، اولین هواپیمای حامل مهاجران لبنانی در فرودگاه بین المللی بیروت به زمین نشست.
حسان دیاب نخست وزیر و برخی از اعضای کابینه لبنان از این مهاجرین که از مقصد ریاض پایتخت سعودی به لبنان آمدند استقبال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب نیز هواپیمای دیگر از نیجریه وارد فرودگاه بیروت می‌شود.
حمد حسن وزیر بهداشت لبنان در فرودگاه بین المللی بیروت گفت: این مهاجرین با پر کردن فرم‌های خود اظهاری درباره تامین هزینه‌های درمان، قرنطینه یا هتل‌های در نظر گرفته شده اقدام می‌کنند.
هواپیما‌هایی که نسبت به انتقال این گروه از مهاجرین لبنانی اقدام کردند: دارای تیم پزشکان، مسئولان آزمایشگاهی برای انجام آزمایش‌های ویژه کرونا و ماموران انتظامی و امنیتی هستند.
این هواپیما‌ها در شرایط سخت کنترلی وارد کشور‌های میزبان شدند و موقع ورود به بیروت نیز نظارت‌های دقیقی برای جلوگیری از انتشار احتمالی ویروس کرونا انجام می‌شود.
بر اساس طرحی که دولت و وزارت بهداشت لبنان ارایه کرده اند قرار است حدود 20 هزار لبنانی که خواهان بازگشت به کشورشان در این روز‌های بحرانی کرونایی هستند به تدریج وارد بیروت شده و تحت تدابیر شدید امنیتی و بهداشتی مورد درمان قرار گرفته و یا قرنطینه شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشت مهاجرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت

رضا کارگر مشاور مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از ساعت ۵ صبح پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد،  اصفهان،  شیراز،  فرودگاه‌های غرب و شمال غرب کشور  با تاخیر روبرو و یا بعضا تعلیق  شده بود، گفت: این اقدام به دلیل حفظ ایمنی پروازها انجام شده بود.

وی افزود: با صدور اطلاعیه‌ای جدید پروازها در حال حاضر برقرار شده و وضعیت در تمامی فرودگاه ها عادی است و پروازها طبق روال انجام می شود. 

او گفت: مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه‌ها با شماره ۱۹۹ تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • درخواست طالبان برای بازگشت مهاجرین به کشور
  • فیلم/ وضعیت فرودگاه اصفهان پس از بازگشت تمام پروازها
  • پروازهای فرودگاههای کشور به حالت سابق بازگشت
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه اصفهان به حالت عادی
  • پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • رد پای موساد در ترور صراف لبنانی به چشم می خورد
  • تبریک شخصیت‌های لبنانی و فلسطینی به ایران 
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • در دیدار رئیسی و مقام لبنانی چه گذشت؟