Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولا از تشکیل کارگروه جهادی سلامت در مسجد امام حسین (ع) شهرستان باوی خبر داد و گفت: این کارگروه به منظور انجام اقدامات بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تشکیل شده است.

«سید محمود مولا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص فعالیت کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) شهرستان باوی در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بنا بر ضرورت ارائه خدمات به مردم شهرمان، نسبت به تشکیل کارگروه‌ جهادی در مسجد امام حسین (ع) در شهر ویس اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت حجت (عج) شهرستان باوی با بیان اینکه در این راستا با تهیه یک دستگاه تراکتور در چند مرحله اقدام به گندزدایی و عفونی‌زدایی در سطوح مختلف شهر کردیم افزود: این اقدام در روزهای آتی توسط این کارگروه و بچه های مسجد در سطح شهر ادامه خواهد داشت.

 

وی از برپایی ایستگاه سلامت جهت غربالگری افراد توسط اعضای کارگروه جهادی امام حسین (ع) شهرستان باوی خبر داد و تصریح کرد: بیش از 450 نفر در این غربالگری شرکت کردند.

 

مولا با اشاره به برگزاری جلسات توجیهی ویژه حلقه‌های قرآنی مسجد در رابطه با چگونگی مراقبت و برخورد با این بیماری تصریح کرد: همچنین برای آگاه‌سازی اقشار مختلف جهت مقابله با این ویروس، در سطح شهر و میان مردم بروشورهایی در این خصوص توزیع کردیم.

 

وی بر لزوم ماندن در خانه جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و ضرورت ماندن مردم در خانه، اقدام به برگزاری برنامه‌ها و جشن اعیاد شعبانیه در فضای مجازی کردیم.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان باوی کانون های مساجد شهرستان باوی ویروس کرونا امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود

دریافت 28 MB

سرهنگ ناصر تابش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گروه‌های جهادی در دهه پایانی ماه رمضان جهت کمک به عمران بخش‌هایی از مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 6063847

دیگر خبرها

  • صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • صنعت نفت با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • خبرهایی کوتاه ۹ فروردین۱۴۰۳ از شهرستانهای خراسان رضوی
  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • انجام ۱۳ مورد عمل جراحی در ایام نوروز در بیمارستان امام حسین هریس
  • اردوی جهادی در مسجد بقیه‌الله گلستان‌شهر بجنورد برگزار می‌شود
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اجتماع مردم بیرجند در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم
  • چند خبر کوتاه از جغتای
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار