Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد مبتلایان به کروناویروس در کشورهای عربی حوزه خلیج فارس از مرز ۶ هزار و ۴۵۳ نفر گذشت.

به گزارش ایسنا، طبق آخرین آمارهای منتشر شده بیش از ۶ هزار و ۴۵۳ نفر در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به کروناویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۴۹ نفر جان باختند و وضعیت بیش از ۱۰۳ نفر وخیم و بیش از یک هزار و ۲۳۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم چنین وزارت بهداشت و درمان امارات در گزارشی اعلام کرد که تعداد مبتلایان به کروناویروس در امارات متحده عربی بالغ بر یک هزار و ۵۰۵ نفر است که ۱۲۵ نفر از مبتلایان بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند و ۱۰ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

براساس این گزارش حال سه نفر از مبتلایان به کروناویروس وخیم اعلام شده است.

لینک کوتاه: asriran.com/0031q4

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خلیج فارس کشورهای عربی کروناویروس مبتلایان به کروناویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود

به گزارش خبرگزاری مهر ،۶ جلد از مجموعه مقالات سومین همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا رونمایی می‌شود.

اسماعیل اسفندیاری مسؤول گروه همایش‌ها و هم اندیشی های کمیته فرهنگی وآموزشی اربعین اعلام کرد: با استقبال خوب علما و اندیشمندان از کشورهای مختلف، بیش ازر ۱۳۰ مقاله به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیس و فرانسه دریافت شد که حدود ۹۰ مقاله پذیرفته شد.

وی ادامه داد: این مقالات با ویرایش اولیه در ۶ مجلد (سه جلد فارسی و ۲ جلد عربی و یک جلد انگلیسی و فرانسه) تدوین و چاپ شده است که در اجلاس عمومی همایش که روز پنجشنبه در سالن اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه صنعتی فرات الاوسط با حضور اندیشمندان و علمای کشورهای مختلف برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

کد خبر 6080753 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • کنایه رهبر انصارالله یمن به کشورهای اسلامی در حمایت از فلسطین
  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به برخی از فرودگاه‌های کشورهای حوزه خلیج فارس
  • محدودیت پروازی به فرودگاههای دبی و شارجه
  • طرح جدید آمریکا و کشورهای عربی برای آینده غزه
  • مجموعه مقالات سومین همایش فرهنگ و شعایر حسینی رونمایی می شود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشور‌های منطقه در تعامل بود
  • ایران در پاسخ به رژیم صهیونیستی با کشورهای منطقه در تعامل بود
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد