Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@21:14:59 GMT

لیگ 18 تیمی؛ اصلا فکرش را نکنید

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۵۷۲

لیگ 18 تیمی؛ اصلا فکرش را نکنید

چند تیم لیگ برتری به سازمان لیگ پیشنهاد تعطیلی بازی های این فصل و برگزاری بازی های لیگ برتر در فصل آینده با حضور 18 تیم را داده اند!

به گزارش "ورزش سه"، این بدین معنی است که هیچ تیمی از بازی های فصل جاری لیگ برتر به دسته اول سقوط نخواهد کرد و دو تیم هم از دسته اول به لیگ برتر صعود خواهند کرد. 

 

غلامرضا بهروان، مشاور سازمان لیگ در این باره می گوید: لیگ 18 تیمی؛ اصلا فکرش را نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است که لیگ برتر با حضور 16 تیم هم چالش های زیادی را تجربه می کند تا جایی که برخی می گویند تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر باید کاهش یابد.

از سویی با توجه به صعود دو تیم از دسته اول به لیگ برتر در تلاش هستیم در آینده تعداد تیم های حاضر در لیگ یک را هم از 18 تیم به 16 تیم کاهش دهیم و اگر موفق به انجام اینکار نشویم بهترین تصمیم این است؛ سهمیه ی صعود از لیگ یک به لیگ برتر به 2.5 تیم افزایش پیدا کند. سازمان لیگ مصرانه به دنبال ادامه ی بازی های لیگ برتر است اما اگر شرایط اجازه برگزاری بازی ها را ندهند نتایج بازی ها لحاظ و بر اساس تصمیم فیفا چهره تیم قهرمان و تیم های سقوط کننده مشخص خواهد شد. تیم هایی که پیشنهاد می دهند لیگ برتر فصل آینده با حضور 18 تیم برگزار شود به واقع نظرشان این است که جدول نتایج بازی های این فصل پاک شود و این منصفانه نیست. به این خاطر که دو سوم بازی ها برگزار شده و زحمات زیادی برای برگزاری این بازی ها انجام شده است.

سازمان لیگ برتر غلامرضا بهروان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر غلامرضا بهروان سازمان لیگ لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • اینقدر اغراق نکنید، مسی کند بود و دو گل معمولی زد!‏
  • آغاز موج‌های شدید بارشی در ۶ استان/ به این استان‌ها سفر نکنید
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • ادعای ستاره رئال: شک نکنید پنالتی بود!