Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@13:17:56 GMT

۲۳ فروردین؛ آغاز فعالیت برخی اصناف در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۶۶۶

۲۳ فروردین؛ آغاز فعالیت برخی اصناف در لرستان

خادمی، گفت: از ۲۳ فروردین فعالیت ادارات با دو سوم نیروها آغاز می شود و برخی اصناف کم خطر می توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سیدموسی خادمی»، امروز(17 فروردین ماه) در  حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا افزود: برخی اصناف از 23 فروردین ماه می توانند با رعایت اصول و نکات بهداشتی فعالیت خود را در استان آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: مدارس و دانشگاه های لرستان تا پایان فروردین ماه تعطیل هستند و آموزش مجازی ادامه خواهد داشت.

 

وی در ادامه با تأکید بر اینکه با برخی صنوف دارای ریسک بالا همچون مراکز ورزشی و استخرها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، عنوان داشت: تعطیلی این اماکن برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ضروری است.

 

خادمی اذعان داشت: فعالیت ادارات نیز از 23 فروردین ماه با ظرفیت و حضور دو سوم نیروها آغاز خواهد شد و ساعات شروع کاری ادارات هفت تا 14 اعلام شده است.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خویش با بیان اینکه یک سوم کارمندان نیز می توانند از ظرفیت دورکاری و مرخصی استفاده کنند، اظهار داشت: تردد و حمل و نقل درون شهری و برون شهری نیز از 23 فروردین ماه محدودیتی نخواهد داشت.

 

استاندار لرستان بتصریح کرد: ممنوع بودن تردد خودروهای شخصی بین استان‌ها همچنان ادامه خواهد داشت و این اقدامات همگی برای کنترل و جلوگیری از فراگیر شدن ویروس کرونا ضروری است.

 

خادمی تأکید کرد: مردم ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان از حضور در تجمعات و مکان های پر تردد خودداری نمایند و در صورت غیر ضرور از منزل خارج نشوند.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادارات اصناف فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، احمد دهقان با اشاره به آغاز عملیات تعریض جاده کوشک به عنوان محور ارتباط گتوند و شوشتر، گفت: اعتبار موردنیاز این طرح ۱۳/۵ میلیارد تومان است که از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی تعریض آسفالتی به طول ۵ کیلومتر و عرض۳ متر، لکه گیری هندسی مسیر و روکش نهایی به طول ۲/۵ کیلومتر را از مشخصات فنی این طرح برشمرد و افزود: با تکمیل طرح، عرض نهایی جاده، ۹ متر خواهد شد.

دهقان ادامه داد: تعداد ابنیه فنی موجود در مسیر به تعداد ۸ دستگاه است که قبلا توسط اداره راهداری شهرستان و سازمان آب و برق خوزستان تعریض شده است و بیس قسمت تعریضی نیز توسط خیرین شهرستان گتوند تهیه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گتوند گفت از عموم شهروندان تقاضا داریم باتوجه به عرض کم جاده و فعالیت ماشین آلات راهداری، برای حفظ ایمنی تردد، حتی الامکان تا اجرای کامل طرح از تردد در این مسیر خودداری کرده و از مسیر اصلی گتوند-سه راهی گتوند-شوشتر تردد کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت های اصناف در قم
  • یزد ـ مهریز پرترددترین محور در فروردین ماه
  • باید به همه لحظات عمر خود رنگ خدایی ببخشیم