Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@16:25:08 GMT

افزایش سرعت اینترنت در روستاهای ملایر

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۸۶۸۹

افزایش سرعت اینترنت در روستاهای ملایر

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا تاجوک، رئیس اداره مخابرات شهرستان ملایر گفت:  از امروز دو روستای «ننج» و «دهنو آورزمان» از توابع شهرستان ملایر به شبکه اینترنت پرسرعت ۳G همراه اول متصل شدند.

او افزود: هم اکنون ۱۱۵ روستای ملایر از اینترنت خانگی ADSL استفاده می کنند و ۱۸ روستا هم از اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا تاجوک افزود: با پیگیری‌ها و تلاش حجت‌الاسلام آزادی‌خواه نماینده مردم شریف ملایر در مجلس شورای اسلامی و همکاری پرسنل مخابرات، در تلاش هستیم تا ظرف مدت یک سال و نیم آینده ۵۰ درصد از روستا‌های شهرستان ملایر را به شبکه اینترنت پرسرعت متصل کنیم.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در این باره گفت: با نصب تجهیزات فنی مورد نیاز، از امروز روستا‌های ننج و دهنو آورزمان به شبکه اینترنت پرسرعت ۳G همراه اول متصل شدند و آنتن‌دهی و سرعت اینترنت در این مناطق افزایش خواهد یافت.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: پیگیری برای اتصال سایر روستا‌های شهرستان ملایر به اینترنت پرسرعت ادامه دارد و در این زمینه نیز قول‌های خوبی از مسئولین وزارتخانه ارتباطات و مخابرات گرفته شده است.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اینترنت پر سرعت مخابرات ایران اینترنت پرسرعت شهرستان ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ محمد خوانساری اظهار داشت: ایجاد شبکه فیبر نوری با مشارکت شهرداران استان بوشهر به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم شهر‌ها با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با هدایت، نظارت و تنظیم‌گری دولت انجام می‌شود.   وی افزود: برای ۴۰ شهر استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم در ایجاد بزرگراه فیبر نوری انجام شده و تا پایان امسال همه نقاط این استان به شبکه فیبر نوری متصل می‌شود.   خوانساری بیان کرد: در اجرایی شدن طرح شبکه طرح فیبر نوری در شهر بوشهر ۱۰۰ کیلومتر برنامه‌ریزی شده که تاکنون بیش از ۴۰ کیلومتر آن انجام شده است.   وی ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پیگیری و پیشبرد طرح فیبر نوری برای هر استان یک معین از میان معاونان خود را مامور کرده که برای استان بوشهر رئیس سازمان فناوری اطلاعات تعیین شده است.   خوانساری اضافه کرد: در استان بوشهر ۲ اپراتور "صبانت" و "ایرانسل" مسئولیت حفاری برای فیبر، تجهیز کارگاه، نصب تجهیزات و ارائه خدمات به مردم، خانواده‌ها و کسب‌وکار‌ها را بر عهده دارند.   وی ادامه داد: سرمایه‌گذاری‌های این حوزه را بخش خصوصی انجام داده و دولت وظیفه قاعده‌مندسازی و تنظیم‌گری، دادن مجوز‌ها و پروانه‌ها به شرکت‌های دارای شرایط است که مشغول اجرای طرح در شهر هستند.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: اولویت نخست در فیبر نوری، مناطق دارای جمعیت ثابت است و برای مناطق گردشگری تقویت شبکه تلفن همراه در اولویت است.   خوانساری ادامه داد: یکی از برنامه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه زیرساخت‌های شبکه فیبر نوری است.   رئیس سازمان فناوری اطلاعات یادآور شد: این مهم سبب توسعه کسب وکار‌ها با اینترنت پرسرعت و تسریع در دسترسی به خدمات دولت خواهد شد.    

دیگر خبرها

  • هفت میلیون خانوار به شبکه فیبر نوری متصل هستند
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • آخرین اخبار از سیل خراسان جنوبی؛ تخلیه برخی از روستاهای زیرکوه
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • افت و خیز سرعت اینترنت ایران در داشبوردهای جهانی